Vuurwerk bij Vitesse - Ajax 06-04-2014

gizmo75

Registered User
Bij de opkomst van de wedstrijd Vitesse - Ajax afgelopen zondag werd ook even flink geramd, gestookt en gerookt:

PS: i.v.m. muziekrechten kan het zijn dat het filmpje niet via jouw player wordt getoond. Bekijk dan het volgende filmpje waar vanaf ca. 0.25sec. dezelfde beelden voorbij komen maar dan met andere achtergrondmuziek om geen last te hebben van die rechten :hehe!:...:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Blijft gewoon niet mijn volk he... met die rode en witte vlaggen doen ze het wel goed...

Bedankt voor het filmpje! Hier ging het wel goed met het vuurwerk!

Altijd leuk.

gizmo75

Registered User
Haha Dim, hier op FPM doet die clubliefde er niet toe heh, hier gaat het om onze andere liefde... :smiling:

Maaruh fijn om te weten dat ik niet jouw volk ben... :tounge: :hehe!: :smiling:

Dim

Product Beheer
Medewerker
Op DAT gebied zeker niet! Maar vuurwerk verbroederd!

Vraagt maar aan Stefan Drukkert

shinji

Moderator
Medewerker
Leuk om te zien dat er steeds meer clubs vuurwerk gebruiken om de sfeer te verhogen.
In ons cluppie vuurwerkliefhebbers zitten seizoenkaarthouders van Twente, Aja.. en Feyenoord en dat gaat meest heel goed met elkaar. Dus idd vuurwerk verbroederd.

stefantvs

Administrator
Medewerker
Op DAT gebied zeker niet! Maar vuurwerk verbroederd!

Vraagt maar aan Stefan Drukkert

Ja zeker dimmie !! Ps zin in een feesie zondag ? Ga gezellig mee :hehe!: :hehe!:

1979882_633603510049227_353682118_n.jpg

Laatst bewerkt:

bridge

Bronzen Member
Leuk om te zien dat er steeds meer clubs vuurwerk gebruiken om de sfeer te verhogen.
In ons cluppie vuurwerkliefhebbers zitten seizoenkaarthouders van Twente, Aja.. en Feyenoord en dat gaat meest heel goed met elkaar. Dus idd vuurwerk verbroederd.

Geef mij maar de oude tijden dat het vuurwerk, zoals rollen, fakkels etc, gewoon op de tribunes werd afgestoken door het publiek zelf en het publiek zelf de sfeer maakte.

smilli

FPM Filmer
Geef mij maar de oude tijden dat het vuurwerk, zoals rollen, fakkels etc, gewoon op de tribunes werd afgestoken door het publiek zelf en het publiek zelf de sfeer maakte.

Precies ja, ik heb nog ergens een DVD liggen met oude beelden van Ajax waar er nog rollen op de tribunes werden afgestoken en werden opgehangen in de hekken:lub:

Maarja een showtje zoals Göteborg het doet vind ik ook niet verkeerd hoor maar dat zal misschien niet passen bij de meeste supporters.

Bovenaan