Vuurwerk afhalen: Laatste tips!!

Moontan

Moderator
Medewerker
Mannen, de komende 3 dagen mogen we eindelijk ons bestelde vuurwerk afhalen!!
Çontroleer bij het afhalen of je bestelling klopt. Neem daar de tijd voor.
Dit om teleurstellingen achteraf te voorkomen. Overal waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt.
Controleer ook of je gratis vuurwerk erbij zit als je daar voor in aanmerking komt.

Vergeet je ID bewijs niet mee te nemen alsmede je bestelbevestiging c.q. afhaalbewijs.

Je mag maximaal 25 kg vuurwerk per persoon vervoeren. Overtreding van deze wetsregel is op eigen risico.

Hebben jullie nog meer tips? Of opmerkingen?

Vincentw24

Registered User
Een extra paar handen is handig. En Ga lopen als het vlakbij is en pak niet de fiets.... Met 2 tassen en een fiets is het lastig haha (mijn bekende foutjes)

Robin84

Registered User
Neem lekker de tijd, koop/pak een bakkie koffie en een oliebol, kijk naar alle dummy's en mensen en geniet ervan! Laat het niet als een waas over je heen komen.

Immers, een poep en een scheet en het is alweer voorbij.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Baron van lunt zu sas

Registered User
Zet je tas, of zoveel mogelijk spul, op de bodem van de auto anders kukelt het er vanzelf heen, met schade.
Begin op tijd met alles, maak er geen haastwerk van, het is een feestje. Weetjewel...

LOGAN S

Registered User
Hoe het nou precies zit met die 25 Kilo per persoon is mij nog steeds een raadsel , betekent dit dus als je met vier man in een auto onderweg bent dat het dan 100 Kilo is of zit ik er hier naast ?
De zelfde vraag voor thuis is hier ook een beperking van 25 kilo per persoon ? ,en telt nou het totale gewicht of de werkzame stof .

AWG

Registered User
neem een paar vuilniszakken en/of stevige boodschappentassen(van die gevlochten) mee.
scheurende tassen zijn een ergernis, en ik verpak mijn vuurwerk liever zo droog mogelijk.

LOGAN S

Registered User
Thanks dan moet de vrouw naar huis lopen en buiten op het bankje wachten tot o&n .
Het zijn toch gekke regels je koopt een doosje van noem het eens 24 kilo je krigt er gratis bij een potje van 6 kilo en je bent al fout bezig als je het mee neemt in je auto .
Gekker moet het niet worden als ik dan zie wat er in het verleden in Duitsland bij de verkooppunten in geladen werd daar moesten de passagiers met de bus naar huis omdat de zitplaatsen door het vuurwerk in beslagenomen werden .

Moontan

Moderator
Medewerker
Voor diegenen met een relatie: bereidt je goed voor op de vragen die gaan komen zoals: ""jeetje wat een boel vuurwerk, wat heeft dat wel niet gekost.""

Baron van lunt zu sas

Registered User
Voor diegenen met een relatie: bereidt je goed voor op de vragen die gaan komen zoals: ""jeetje wat een boel vuurwerk, wat heeft dat wel niet gekost.""
----
Thanks dan moet de vrouw naar huis lopen en buiten op het bankje wachten tot o&n .
Het zijn

Hehehehe

LOGAN S

Registered User
Haha dat valt niet meer goed te praten daarom de dagen voor het bestellen heel toevallig de PC aan latenstaan met een goede site voor kleding ,en ja dat mag gerüst omkoping genoemd worden .:happy:

Lino90

Registered User
Denk naast je vuurwerk ook aan eventueel een vuurwerkbril en/of andere veiligheidsitems, mocht je dit nog niet in huis hebben.

Oh ja, en denk aan je rug :hehe!:

Veel plezier allemaal morgen en de komende dagen!

Bovenaan