vuurwerk 2010/2011 van gunner7

gunner7

Registered User
2 x Brocade Crown toegevoegd dankzij een goede tip van painkiller Tnks..
bestelling nu bijna officieel.

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
Haha je lijst word steeds groter. We hebben wel een beetje dezelfde smaak. Wat ik ook altijd mooi vind is de ceasar van wolff.

bjorn2202

Registered User
Hey Gunner7

Ik vind Goud van Marijn echt een aanrader!!!!
Ik zou zeggen kijk eens naar het filmpje.

Tevens zijn er nieuwe cakes van diamont voor 2010/2011
deze verbaasde mij zeer bij de Demo avond.
Ook skyline heeft dit jaar echt toppers erbij
Ik weet niet of er een dealer in de buurt zit maar als dit wel zo is zou
ik eens een kijkje gaan nemen.

michel0911

Registered User
leuke lijstjes hoor, maar zoveel geld aan vuurwerk uitgeven ?

1300 en bijna 2000 euro joh ?

Als je nou al je vuurwerk in huis hebt, maak er dan ff paar foto's van en giet dat in dit topic, ben wel beniewd..

edje30

Registered User
Probeer een een spinning blades of fusion en natuurlijk brullende schwiegermutterpijlen echt geniaal

Spinning blades
[video=vimeo;15205998]http://vimeo.com/15205998[/video]

Fusion
[video=vimeo;7079270]http://vimeo.com/7079270[/video]

Brullende schwiegermutter pijl
[video=vimeo;5478602]http://vimeo.com/5478602[/video]

Laatst bewerkt:

sebastiaantje

Registered User
leuke lijstjes hoor, maar zoveel geld aan vuurwerk uitgeven ?

1300 en bijna 2000 euro joh ?

Als je nou al je vuurwerk in huis hebt, maak er dan ff paar foto's van en giet dat in dit topic, ben wel beniewd..

1300 bijna 2000 ik zie het probleem niet, vanwege een meevallertje zit ik ook rond de 1100 euro dit jaar. Jij vindt dat misschien veel, ik niet. Heb ook het hele jaar iedere maand geld gereserveerd. Het maakt toch niet uit of je 100 euro uitgeeft of 1100 euro. Het gaat erom dat je plezier hebt. Alleen de ene heeft meer budget dan de ander.

Gr

Laatst bewerkt:

polleke45

Registered User
Niet geïnteresseerd in andere producten van Bonfireworks zoals Outrageous ,Gorgeous?
Of Royal Fireworks: Hot Chains ,Exploding Box ,Vast Fortune?

gunner7

Registered User
Bedankt voor jullie reactie's ik was er even tussen uit dus vandaar mijn late reactie.
Ik zal eens kijken wat ik er nog bij kan doen van wat jullie mij meegedeeld hebben.

michel0911

Registered User
1300 bijna 2000 ik zie het probleem niet, vanwege een meevallertje zit ik ook rond de 1100 euro dit jaar. Jij vindt dat misschien veel, ik niet. Heb ook het hele jaar iedere maand geld gereserveerd. Het maakt toch niet uit of je 100 euro uitgeeft of 1100 euro. Het gaat erom dat je plezier hebt. Alleen de ene heeft meer budget dan de ander.

Gr

1300 Euro en 2000 Euro is gewoon veel geld om aan nl vuurwerk uit te geven, dat is een feit, alleen zijn er altijd mensen die dat wel doen omdat ze het kunnen missen, is altijd een discussie puntje geweest. En dat is ook prima hoor,
als je dat wilt doen en je kan het doen dan moet je het doen :), maar ik zal dat nooit doen al had ik nog zoveel geld.

Uiteraard gaat het om plezier, dat staat als een paal boven water :)

painkiller

Registered User
Sorry voor oftopic gunner.
Michel, ik weet niet welk adres jij intikt in je browserbalk maar ik tik FREAKpyromaniacs.nl in. Hier zitten mensen die helemaal gek zijn van vuurwerk en daar het hele jaar naar toe leven. Budget is hier dus geen discussie puntje.

Bovenaan