recemonster
Registered User
Gisteravond het vuurwerk showtje in Vlaardingen bezocht was een aardig showtje om weer eens lekker kruit te snuiven maar niet om van te zeggen het was een goeie show was? nee...
Er was naar mij idee weinig tijd besteed aan het schrijven van de show wat erg jammer is, want er is een hoop vuurwerk weg geschoten en ben van mening dat als er iets meer tijd aan het schrijven van de show had besteed dat er een heel leuk showtje had gestaan.
Maar niet alles aan de show was negatief de salutes/salute mines die ze gebruikt hadden waren heerlijk! Lekkere doffe dreunen zo horen ze!
Wanneer: 30-Apr-2012
Plaats: Vlaardingen
Provincie: Zuid-Holland
Wie: Katan Vuurwerk
Kaliber: ? (ik vermoed 5'')
Locatie: Hoflaan op het braakliggende terrein achter de oude brandweerkazerne
Tijd: 22.15 uur
Waarom: Koninginnedag
Ja ik had weer geluk met een auto die naast me stond en waarvan bij de eerste beste knal het auto alarm afmoest gaan...
Er was naar mij idee weinig tijd besteed aan het schrijven van de show wat erg jammer is, want er is een hoop vuurwerk weg geschoten en ben van mening dat als er iets meer tijd aan het schrijven van de show had besteed dat er een heel leuk showtje had gestaan.
Maar niet alles aan de show was negatief de salutes/salute mines die ze gebruikt hadden waren heerlijk! Lekkere doffe dreunen zo horen ze!
Wanneer: 30-Apr-2012
Plaats: Vlaardingen
Provincie: Zuid-Holland
Wie: Katan Vuurwerk
Kaliber: ? (ik vermoed 5'')
Locatie: Hoflaan op het braakliggende terrein achter de oude brandweerkazerne
Tijd: 22.15 uur
Waarom: Koninginnedag
Ja ik had weer geluk met een auto die naast me stond en waarvan bij de eerste beste knal het auto alarm afmoest gaan...