Vianen AFGELAST !!!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
30 April 2009 Koninginnedag vuurwerk te Vianen

plaats : Vianen
provincie : Utrecht
wie : Azuma fireworks
wat : prof
waar : nabij de Zomerdijk te Vianen
tijd : circa 22.00 uur]

Veiligheidsafstand is 120 meter.

RNBakker

Registered User
Re: Vianen

In mijn archief vond ik nog een filmpje van Vianen 2008. In deze video zie je het schietveld, niet de effecten in de lucht. In de show werden de candles, flowerbeds en 2,5 inch shells handmatig geschoten.

KoenL

Registered User
Re: Vianen

Ik wilde al op de thanks knop klikken, maar die is er niet meer natuurlijk. Ik heb het filmpje al eerder gezien, maar blijft heerlijk om naar te kijken. Moet heel wat door je heen gaan als je er tussen staat.

Detonator

Registered User
Wat waardeloos dan, moeten wij met ze allen boeten omdat één idioot zich niet kan inhouden? Lekker weer... :sad: Het is wel weer duidelijk hoe anderen ons allemaal in de macht hebben....

Edit: Het is toch best wel erg wat er gebeurt is, wat ik verder bedoelde is dat het niet moet kunnen dat slechts 1 persoon in staat is om zo'n nationale feestdag te verzieken.

Laatst bewerkt:

Rufes

Registered User
Wat waardeloos dan, moeten wij met ze allen boeten omdat één idioot zich niet kan inhouden? Lekker weer... :sad: Het is wel weer duidelijk hoe anderen ons allemaal in de macht hebben....

Ik denk ook een stukje respect naar de slachtoffers en familie. Vind het niet echt gepast om feest te vieren e.d. Maarja was het gebeurt op een andere dag, dan was het drama gehalte een stuk minder

Bovenaan