Verlanglijstje 2010/2011 is besteld

Blakestone

Registered User
Ook ik ben zoals velen hier waarschijnlijk, weer begonnen met een lijstje maken van het vuurwerk voor aankomende jaarwisseling.
Vorig jaar had ik redelijk wat cakes van de Royal Fireworks collection, dat beviel mij zeer goed, dus zal dat ook dit jaar weer gebeuren.
Ook haal ik er een aantal van Wolff.
De lijst die ik heb samengesteld is niet definitief, en er komt nog wel wat bij.
Hier dan mijn lijstje van wat ik bijna zeker wel ga bestellen.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/4614

Laatst bewerkt:

polleke45

Registered User
Re: Verlanglijstje 2010/2011

Leuke lijst lekker veel cakes!
Maar heb je misschien niet een bonfireworks dealer in de buurt want zij verkopen ook echt goede cakes.

Blakestone

Registered User

Die dealer heb ik wel in de buurt zitten, maar zoals gezegd is dit niet de definitieve lijst.
Misschien dat er nog wel een paar van bijkomen, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.
Er zijn dit jaar ook weer veel nieuwe cakes bij gekomen, daar wil ik mij ook iets meer in gaan verdiepen.
Maar ik heb nog een dikke twee en een halve maand de tijd, dus ik zie het nog wel.

Quadriffis

Registered User

Misschien nog een leuke tip -> Miraculous Lily (The Royal Garden Collection ) voor mij de mooiste cake van de collectie

Blakestone

Registered User

Misschien nog een leuke tip -> Miraculous Lily (The Royal Garden Collection ) voor mij de mooiste cake van de collectie

Dat is inderdaad een hele mooie cake, maar ik zit er toch aan te denken om dit jaar wat van bonfireworks erbij te nemen.
Voor dat geld heb je van dat merk toch net iets meer.

Blakestone

Registered User

Ik heb de lijst een beetje aangepast.
De potten van Wolff heb ik van de lijst afgehaald, en er zijn er ook een paar af van Royal.
Verder heb ik er potten van Bonfireworks bij op gezet.
Waarschijnlijk komen er nog wel een paar bij van Wolff, maar daar ben ik nog niet helemaal uit.

Blakestone

Registered User
Re: Verlanglijstje 2010/2011 aangepast

De lijst is weer aangepast, dit is ook de definitieve lijst.
Van Royal fireworks heb ik er wat afgehaald, want ik heb nou een Rubro dealer in de buurt zitten.
Ook heb ik een paar nieuwe producten van Wolff erbij opgezet.
Van de week ga ik alles bestellen.

Blakestone

Registered User
Re: Verlanglijstje 2010/2011 is besteld.

Ik heb nog een paar dingen op de lijst veranderd.
Opnieuw veranderen kan niet meer want alles is besteld.
Ik heb besteld bij van de Valk in Nijverdal en bij Macet vuurwerk in Losser.

Laatst bewerkt:

Blakestone

Registered User
Gisteren nog even wat besteld bij Vuurwerk totaal, zoals 2 cakes en de Chooet shock box.
De twee cakes zijn de Ultimate Showdown en de Xplosion.

Bovenaan