Vangelabbeek

hiharapi

Registered User
Even een vraagje over vangelabbeek.

Ik las op hun site dat het (groot)vuurwerk alleen verkocht mag worden aan erkende vuurwerkmakers en/of groothandelaars die vergund zijn en die dit bewijzen door hun bewijs van inschrijving in de Kamer van Koophandel.

Nu ben ik in het bezit van een kvk en btwnr, kan ik hier dan gewoon mijn vuurwerk halen ???

En dan nog even dit, is er al eens iemand geweest ? En wat zijn de ervaringen over hun ?

Ik hoor het graag.

Api

Grizmo Raizor

Registered User
Ik ben er geweest en ik heb zelf ook KVK maar ik kwam niet verder dan de deur zelf en had zelfs nog geen kans iets te zeggen. Ja en voordat ik het wist, had men mij al naar buiten gewerkt! Echt ongelofelijk hoe men met de mensen omgaat... Ik stap naar binnen en het eerste wat men zei was "Wij verkopen niet aan particulieren, helaas." Ik ga er in ieder geval NOOIT meer heen. |:(

xavier

Registered User
Toch een vreemde reactie van de verkoper. Vroeger zag je de zaakvoerder regelmatig op TV omtrend de verkoop van feestvuurwerk en de drukke verkoop op het eind van het jaar naar Nederlanders. Nu verteld hij dat hij niet meer aan particulieren verkoopt. Volgens mij heeft hij geen goed gekeurd feestvuurwerk in zijn assortiment. Ik denk niet dat hij veel aan professionals zou kunnen verkopen met concurenten als Alpeco, Broeckhof en Breeschoten. En zijn shows die hij geeft zijn ook niet echt de moeite waard. Zie maar naar Oostende van 2004 tijdens de vurige maandagen.

Silver Palm

Registered User
Zelfs bij de koop van consumentenvuurwerk werd ik behandeld alsof men wel heel erg weinig tijd voor mij had, vragen over vuurwerk werd afgedaan als: "mooi effect of kijk naar de verpakking", niet erg klantvriendelijk omdat in de 20 minuten dat ik binnen was geen enkele klant aanwezig was. Vroeger toen ze in het centrum zaten een geweldige zaak nu zal je mij nooit meer terug zien, dan zijn er nog genoeg andere zaken met hart voor vuurwerk en tijd voor uitleg.

THE SHARE-MAN

Registered User
ik heb weel de tijd meegemaakt dat ik met kvk spullen kon kopen dat was vorig jaar september...

ze hadden wel wat blokkken en zware knallers, maar de prijs pfffffffffffffffffffffffffff

een erg dure zaak.

en ja wat men zegt klantonvriendelijk, dus niet de moeite waard om erheen te gaan.

bidonesta

Registered User
THE SHARE-MAN zei:
ik heb weel de tijd meegemaakt dat ik met kvk spullen kon kopen dat was vorig jaar september...

ze hadden wel wat blokkken en zware knallers, maar de prijs pfffffffffffffffffffffffffff

een erg dure zaak.

en ja wat men zegt klantonvriendelijk, dus niet de moeite waard om erheen te gaan.
welke zware knallers dan ?

xavier

Registered User
Ik vind het vreemd dat Vangelabbeek niet aan partikulieren verkoopt.
Onlangs(eind december) stond er in de krant dat ze daar 4 ton ( ongeveer 800 kilo in poeder)vuurwerk in beslag hebben genomen na een controle. Waarom heeft hij dan zo veel vuurwerk in stock.

Feuerwerk

Registered User
De zware knallers daarmee word bedoeld panserfausten, doodskopstrijkers en gigavlinders

Laatst bewerkt:

bidonesta

Registered User
Pyrofreak_roder zei:
Ja helaas word niet verkocht aan particulieren met kvk, dit zou komen door het feit dat ze nauw samen werken met het Nederlandse Rohan vuurwerk en die zouden dat liever niet hebben.

De zware knallers daarmee word bedoeld panserfausten, doodskopstrijkers en gigavlinders
dus dat krijg ik niet met kvk?

Feuerwerk

Registered User
Bij dit bedrijf zou je dat normaal gesproken met KvK mee moeten krijgen, helaas werkt hier ZEER onvriendelijk personeel die duidelijk niks willen verdienen!

PeterVuurwerk

Registered User
Pyrofreak_roder zei:
Bij dit bedrijf zou je dat normaal gesproken met KvK mee moeten krijgen, helaas werkt hier ZEER onvriendelijk personeel die duidelijk niks willen verdienen!

het normale feestvuurwerk willen ze daarintegen erg graag kwijt, met hoge winst :S
te gek voor woorden

Pyroben

Registered User
dit zou komen door het feit dat ze nauw samen werken met het Nederlandse Rohan vuurwerk en die zouden dat liever niet hebben

Ik zou graag willen weten, hoe de persoon die dit geschreven heeft, aan bovengenoemde informatie komt, want als het zo is, zou ik het echt wel geweten hebben!!

reuzenkind

Registered User
Iemand die hier nog iets meer over kan vertellen? Kan me herrinneren dat ze vorig jaar adverteerde op hun site met supervlinders en panzerfausten. Hebben ze dat dit jaar weer?

Kevin

Registered User
Ze zijn tegenwoordig ook op dreef met shows pikkken van andere bedrijven. Bij vangelabeek geld volgends mij het motto: 10.000 euro budget 5.000 euro vuurwerk schieten en de rest in je zak steken, zwaar zielig !!!
Kun je beter naar Kapellen rijden als je goed vuurwerk wilt hebben !!!

Laatst bewerkt door een moderator:

shooterbomb

Registered User
Ik ben er ooit geweest met men vader ik denk zo rond het einde ban november. En ik vond de verkoper toen een dikke eikel. Hij zei niet "goeie dag" of "welkom" maar zo meer van, wa komde doen joh? We hadden direct door wat voor iemand het was en dan hebben we maar gezegd van dat we ons vergist hadden omdat we opzoek waren naar een goede vuurwerkwinkel maar ons blijkbaar van adres vergist hadden... Hij keek niet echt gelukkig terug...

Maarja, kapellen blijft toch nog altijd hét adres voor VW!!

Shooterbomb

Bovenaan