Vaccalluzzo Events - Sciacca Carnevale 2011

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
2.15 Steppen met Gerbs?
Verder, Wow, al kom je vrij veel foutjes tegen die je bij fratelli Vaccalluzzo niet zult tegenkomen.
Omgewisselde effecten of cue's die niet gaan.
Ook zie ik single-shot comets/tails die uit elkaar vallen. Ik neem aan dat ze niet alleen Vaccalluzzo spullen gebruiken voor hun shows?
Maar toch is dit een fantastisch stuk pyromusical. Ook erg lekker gefilmd.

mickeyzegtboem

Registered User
Wat een verschrikkelijk leuk uitgevoerde en vrolijke show.
Dit is het schoolvoorbeeld voor alle groot kaliber lovers, dat je met een heel klein kaliber, toch de leukste shows kan neerzetten, mits je er maar voldoende tijd en moeite in wil steken.

De muziek past 100% bij het plaatselijke carnaval, en al die prachtige kleuren (eindelijk een keer alle echt mooie kleurtjes als azul, peach e.d.) maken het feestje compleet.
Echt een aanrader om te kijken!

KoenL

Registered User
Wat een verschrikkelijk leuk uitgevoerde en vrolijke show.
Dit is het schoolvoorbeeld voor alle groot kaliber lovers, dat je met een heel klein kaliber, toch de leukste shows kan neerzetten, mits je er maar voldoende tijd en moeite in wil steken.

De muziek past 100% bij het plaatselijke carnaval, en al die prachtige kleuren (eindelijk een keer alle echt mooie kleurtjes als azul, peach e.d.) maken het feestje compleet.
Echt een aanrader om te kijken!

Daar sluit ik mij volledig bij aan. Niet alleen tijd en moeite zijn een vereiste, ook de juiste (kwalitatieve) producten zijn nodig. Sommige producten hier zijn van wat mindere kwaliteit, maar een aantal Nederlandse bedrijven kunnen er niet aan tippen. Ik vond deze leuk

Bovenaan