Vaag maar waar.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Gisteren reed ik naar me Wolff dealer om de Wolff folder op te halen.

Ik blader thuis onder genot van een koppie chocomel en een stuk speculaas de foldertje door.

Er viel me gelijk iets op, er ontbreken een aantal nieuwe Dynasty cakes in de folder, die ik graag zou willen bestellen.
Dit waren de Eagle Eye en de Sniper.

Ik vanochtend de dealer mailen, met de vraag of bovengenoemde cakes bij ze kon bestellen.
Ja dat kan, maar dan gaat de Sniper gaat per twee en de Eagle eye gaat per drie.

Bedankt voor de service, riching me dealer.
Maar ik vind het nogal vaag, dat ik bij me ene dealer alleen cake A en C kan bestellen.
En ik als ik maar 1 cake van bijvoorbeeld Cake B en D wil bestellen, ik naar een andere dealer moet.

Gevolg voor mij, Ik moet naar Balles in Druten voor de Jumbo 98 en de Baracuda.
En voor de Sniper en de Eagle Eye naar van der Ven in Vlijmen.

Beide dealer liggen niet ver, van me werk.
Maar ik vind het wel raar.

Sorry ik moest het even kwijt.

Het lijken wel amtenaren die vuurwerk importeurs.:mad:

Ylke

Registered User
je bent niet de enige.
ook ik had de folder door zitten kijken en zag ook de sniper niet gezien,
heb gemaild maar daar ik ik ze in de winkel bestellen per stuk en dit is bij den bleeker in ter aar, goede zaak.

Bert

Registered User
The Cigarman,

Wolff heeft nou eenmaal zo'n groot assortiment dat het voor veel dealers niet mogelijk is om het hele assortiment te verkopen in hun winkel. Hierdoor heeft elke dealer zijn eigen keuze welke producten hij wil verkopen. Wolff heeft meerdere folders zodat de winkeliers kunnen kiezen welke producten ze willen verkopen. Het is natuurlijk ook mogelijk om zelf een assortiment samen te stellen.

Het is dus niet dat het niet kan maar vaak is het een kwestie van opslag mogelijkheid want je wilt natuurlijk ook niet als winkel dat je van elke cake maar 2 stuks hebt. Eigenlijk is het dus meer een luxe probleem en is het assortiment van Wolff te groot.

Quadriffis

Registered User
Zelfde probleem hier maar gelukkig 2 dealers in de buurt. Wat ik ook raar vind is dat dealer 2 adverteert met:
Gratis bij besteding 40-80: Flower Fantasy € 5,95 -> kost bij dealer 1 €3,50
Gratis bij besteding 81-120: Fire Tube € 12,- -> kost bij dealer 1 €5,-
Gratis bij besteding 121 en hoger: Hawaii € 29,50 -> kost bij dealer 1 €16,-

Geeft toch een vertekend beeld!

KruitFreak

Registered User
Ik ben blij dat Wolff en de Dynasty collectie zo groot is. Dankzij hun assortiment zijn er nog zeer veel goede cakes te koop tussen de 15 en 30 euro. Daar kunnen veel importeurs een voorbeeld aan nemen met hun woekerprijzen.

Ik heb de folder van vuurwerk Tilburg en zij verkopen het complete Dynasty assortiment. Daar staat dus wel alles in. De Sniper staat hier groot op de voorpagina.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik ben blij dat Wolff en de Dynasty collectie zo groot is. Dankzij hun assortiment zijn er nog zeer veel goede cakes te koop tussen de 15 en 30 euro. Daar kunnen veel importeurs een voorbeeld aan nemen met hun woekerprijzen.
Heb je helemaal gelijk in, Wolff is goedkoop en zeer goed vuurwerk.
En eigenlijk is me probleem puur een luxe probleem.

Ik heb de folder van vuurwerk Tilburg en zij verkopen het complete Dynasty assortiment. Daar staat dus wel alles in. De Sniper staat hier groot op de voorpagina.

Heb je misschien een adres van deze dealer?
Aangezien ik zaterdag toch richting Baarle Hertog ga, kan ik er ook even langs gaan.

Laatst bewerkt:

KruitFreak

Registered User

Aangezien ik zaterdag toch richting Baarle Hertog ga, kan ik er ook even langs gaan.

Zeker, dat is Korvelseweg 257 in Tilburg. Tel: 013-5440443.
Zie ook www.vuurwerktilburg.nl Hij heeft ook Broekhoff en Marijn.
Als je hem belt kan hij je ook folders toesturen per post, dat heb ik ook gedaan en kreeg keurig netjes alle folders thuis.

Succes! :amuse:

bridge

Bronzen Member

kijk ook eens op www.ceesvanderhorst.nl. vrijwel alles van Wolff en iig wat jij noemt.

Is in Breda en dus op de route naar Baarle. 25 % voorverkoopkorting op alle produkten. dus betaal: 400,- en kies voor 500 uit!!

Groet, Bridge

shadowpanther

Registered User
Zo vaag is het dus niet. Wolff heeft een paar krantjes waar de dealer uit kan kiezen. Deze keuze is aan de dealer zelf. Ze kunnen ook gewoon zelf een keuze maken uit het assortiment, welke potten etc zij willen gaan verkopen. Vaak is het makkelijk een van de folders te kiezen, omdat ze zo zelf geen eigen folder hoeven te maken, en het voor Wolff ook gemakkelijk is. Vandaar dat niet ieder krantje ieder artikel bevat.

Bovenaan