Uutgrunn"s (voorlopige) lijst O&N 2011/2012

pyro-bobby

Registered User
Ik wil je even bedanken, kuiper in koekange heb ik totaal over het hoofd gezien.
Kan wel weer opnieuw beginnen met de lijst samenstellen, maar dat is geen probleem!
BEDANKT!

Uutgrunn

Registered User
Ik wil je even bedanken, kuiper in koekange heb ik totaal over het hoofd gezien.
Kan wel weer opnieuw beginnen met de lijst samenstellen, maar dat is geen probleem!
BEDANKT!

Geen probleem! Veel plezier met het opnieuw samenstellen en het loont inderdaad om bij Kuiper te bestellen, want bij mij scheelt het zo'n beetje 130 euro in vergelijking met de reguliere prijzen.

Girandola

Registered User
Leuke lijst, je bent geen fan van knalcakes als ik het zo zie? Ik merk sowieso dat de knalcake trend hier in het noorden nog niet echt is losgebarsten, althans zo'n idee heb ik.

Uutgrunn

Registered User
Leuke lijst, je bent geen fan van knalcakes als ik het zo zie? Ik merk sowieso dat de knalcake trend hier in het noorden nog niet echt is losgebarsten, althans zo'n idee heb ik.

Ik heb de secret salute van Rubro erop staan. Niet echt een knalcake maar hij schijnt goed te zijn, maar siercakes hebben toch mijn voorkeur.

pyro-bobby

Registered User
Geen probleem! Veel plezier met het opnieuw samenstellen en het loont inderdaad om bij Kuiper te bestellen, want bij mij scheelt het zo'n beetje 130 euro in vergelijking met de reguliere prijzen.

Ja, het scheelt mij ook gigantisch in de prijs, alhoewel ik nu weer mee ben gaan bestellen.
Zijn de leveringen goed? En daar bedoel ik mee, weinig vervangen van artikelen die je hebt besteld.

Ik ga maar met een busje heen denk ik zo :)

Uutgrunn

Registered User
Ja, het scheelt mij ook gigantisch in de prijs, alhoewel ik nu weer mee ben gaan bestellen.
Zijn de leveringen goed? En daar bedoel ik mee, weinig vervangen van artikelen die je hebt besteld.

Ik ga maar met een busje heen denk ik zo :)

De leveringen worden keurig gedaan, dus alle spullen die je hebt besteld krijg je ook. Je krijgt het keurig in dozen en grote tassen aangeleverd. Alleen de potten die ze beloven in de voorverkoop krijg je soms niet. Je krijgt dan potten die minder waard zijn of van een ander merk.

Mijn lijst is intussen wat gewijzigd. Ik heb o.a. de Light Year pijlen genomen. Vorig jaar had ik de zink pijlen, maar deze zijn flink aan de prijs.

pyro-bobby

Registered User
Oke.. Ik heb intussen mijn bestelling geplaatst.
Daar is onder andere 14 x silver salute uitgekomen en uiteraard nog veel meer mooie artikelen.
Ben benieuwd of ik alles ga krijgen, we zullen het zien de 29e :) of 30e ligt eraan wanneer ik terug kom uit duitsland haha.
Collectie foto volgt ongetwijfeld.

PyroGuy

Registered User
De leveringen worden keurig gedaan, dus alle spullen die je hebt besteld krijg je ook. Je krijgt het keurig in dozen en grote tassen aangeleverd. Alleen de potten die ze beloven in de voorverkoop krijg je soms niet. Je krijgt dan potten die minder waard zijn of van een ander merk.

Mijn lijst is intussen wat gewijzigd. Ik heb o.a. de Light Year pijlen genomen. Vorig jaar had ik de zink pijlen, maar deze zijn flink aan de prijs.

Potten die minder waard zijn? Mijn ervaring is dat het vervangend product juist dezelfde of een hogere prijs heeft dan het niet te leveren product.

Heb het echter nog niet vaak meegemaakt dat iets uitverkocht is bij Kuiper.

pyro-bobby

Registered User
Blij dat er meerdere mensen zijn die er heen "reizen" en ervaringen daar hebben.
Ik ben echt benieuwd of ik alles in de auto ga krijgen..
Bedankt voor je reactie PG.

Uutgrunn

Registered User
Gisteren avond samen met m'n vader naar Koekange gereden. Wat een ongelooflijk kloten weer toen we heen reden. Daar aangekomen bleek er al een behoorlijke mensenmassa te staan. Ik kreeg mijn bestelling al vrij snel en bij het nakijken bleek de Thunderking Jumbobox er niet bij te zitten. Wel zaten er twee joekels van potten van Royal erbij van de voorverkoopactie. Ik ben weer terug gegaan om de Jumbobox alsnog te krijgen, maar deze bleek uitverkocht (jammer). Als vervanging mocht ik wat anders uitkiezen. Ik heb maar een mooi sierpakket meegenomen. Er waren helaas meerdere mensen waar de bestelling niet helemaal klopte, maar dat werd keurig opgelost door de medewerkers van Kuiper.
Vanavond mijn 2de en 3de bestelling ophalen bij Welkoop en Vuurwerktotaal.

Bovenaan