update: Bestelling 2013-2014

Rob1896

Registered User
http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/35426

Hoi allemaal, ben nog nieuw hier heb ff m'n huidige bestelling online gezet.
Zoek nog paar leuke cakes die niet extreem veel kosten maar goede kwaliteit, iemand suggesties?

UPDATE

Gisteren mijn grootste bestelling opgehaald in Tilburg, vanwege tijdgebrek heb ik de bestellingen bij andere dealers voor morgen staan. Het was lekker rustig en werd meteen geholpen en natuurlijk vanwege de hoeveelheid wat hulp bij het inladen gehad.

Thuis alles uit de tassen, alles compleet had geen erg kleine dingen en verspreid over meerdere bestellingen bij de dealer om dit te voorkomen. Ziet er al aardig uit, al zeg ik het zelf.

Alles netjes opgeborgen onder het bureau (paste maar net) :

Vond persoonlijk de thunder defense en wave willow klein uitvallen qua grootte en de phantom & energy bomb waren veel groter dan ik had verwacht. De phantom was een prachtige aanbieding 3 voor € 39,95, dat wordt er alvast 1 proberen.

update:
vandaag de rest opgehaald, een blue voodoo ipv de stagediver gekregen, niet slecht!

Fijne jaarwisseling allemaal en veel plezier!

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User
Re: Bestelling 2013-2014

Je zou ook nog de Hawaii en stars over paris bij je Wolff dealer mee kunnen nemen.

De volgende x wel wat eerder naar bed he! :hehe!:

D

Deleted member 17038

Guest

Hoi Rob, welkom.
Moeten we gewoon wat rijtjes namen noemen?

Broekhoff: Sky wave, Palm King, Imperial Blink (zoals ook genoemd hierboven) Superblink (geen cake maar wel heftig, lang en flitsend) Avanti

Vuurwerkvisie: Extreme salute 1,0/2,0, Quant(r)um, Pyros Clash,

Wolff: hawai, battle, heavy 3, crossing crossette, shaft, cruelty,

Rob1896

Registered User

Thanks voor de suggesties heb gekeken bij de dealers in mijn buurt, maar eigenlijk bijna geen cakes zaten in het assortiment. Heb m'n lijst ge-update met m'n nieuwe bestellingen. Ben vooral benieuwd naar de Shanghai en de energy bomb. De filmpjes met 1 cake zagen er geweldig uit!

Rob1896

Registered User
Vandaag de rest opgehaald en nog naar een dealer gereden die king cobra's verkochten :smiling:
Bij 1 dealer zou ik een stagediver gratis erbij krijgen (vind deze niet top), maar kreeg een blue voodoo 500 gram daarvoor in de plaats.
Beter kon ik het niet treffen een pot van 60-70 euro ipv de pot van 20 euro:smiling:

nog even een plaatje van mijn extra collectie

Het totaal is veel te veel als wat ik wilde uitgeven, maar super tevreden.

Laatst bewerkt:
Bovenaan