Ik heb besloten de proef op de som te nemen en naast het Buurt assortiment van Rubro ook de Fairytail van Evo en de Brasilian van Pangu aan de tand te gaan voelen. :grin:
Helaas moet ik daar (officieel) nog 2 dagen op wachten.
Maar daarom nog wel wat voorpret met een heuse UNBOXING
De Assortimenten vandaag opgehaald bij de Pyrostore Lichtenvoorde en bij Ivo Reinders in Groenlo.
En dan staan ze zo in eens in je woonkamer.
De Fairy lijkt ruzie gehad te hebben met de lepel van een vorkheftruck aan het smeer bij de deuk te zien maar binnen in lijkt niks beschadigd te zijn.
Natuurlijk zat er weer zoon vreselijke kooi in.
Kooi = Zooi
Daar staan de meisjes dan, bevrijd uit hun kooi.
Fairytail van bovenaf
Fairytail uitgepakt
Brasilian uitgepakt
Het beroemde Buurt assortiment
De rivalen bij elkaar.
Het geen wat me het meest op viel is dat alle blokken even klam (zeg gerust nat) leken te zijn.
Met de aankomst vorige week van de pakketten van Evo en Pangu vind ik dat niet zo heel erg vreemd.
Maar het buurt ass. is naar mijn gevoel nog wel de vochtigste.
Daar is mij dan ook niet van bekend wanneer deze aan land zijn gebracht.
Ik kan er dan ook weinig woorden meer aan vuil maken dan dat de tijd zou het leren welke de beste is.
Ze staan nu lekker te drogen hier in een goed geventileerde ruimte op de vloer met vloerverwarming.
Nu hopen dat de 2 dagen ze een beetje kunnen ontvochtigen.
Helaas moet ik daar (officieel) nog 2 dagen op wachten.
Maar daarom nog wel wat voorpret met een heuse UNBOXING
De Assortimenten vandaag opgehaald bij de Pyrostore Lichtenvoorde en bij Ivo Reinders in Groenlo.
En dan staan ze zo in eens in je woonkamer.

De Fairy lijkt ruzie gehad te hebben met de lepel van een vorkheftruck aan het smeer bij de deuk te zien maar binnen in lijkt niks beschadigd te zijn.

Natuurlijk zat er weer zoon vreselijke kooi in.

Kooi = Zooi

Daar staan de meisjes dan, bevrijd uit hun kooi.

Fairytail van bovenaf

Fairytail uitgepakt

Brasilian uitgepakt

Het beroemde Buurt assortiment

De rivalen bij elkaar.
Het geen wat me het meest op viel is dat alle blokken even klam (zeg gerust nat) leken te zijn.
Met de aankomst vorige week van de pakketten van Evo en Pangu vind ik dat niet zo heel erg vreemd.
Maar het buurt ass. is naar mijn gevoel nog wel de vochtigste.
Daar is mij dan ook niet van bekend wanneer deze aan land zijn gebracht.
Ik kan er dan ook weinig woorden meer aan vuil maken dan dat de tijd zou het leren welke de beste is.
Ze staan nu lekker te drogen hier in een goed geventileerde ruimte op de vloer met vloerverwarming.
Nu hopen dat de 2 dagen ze een beetje kunnen ontvochtigen.
Laatst bewerkt: