Twitter Glitter

FPM ProductBOT

Registered User
Z79_Original_BE_Twitter_Glitter_2010_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Twitter Glitter[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Original Fireworks[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Original Cakes[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]Z79[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 26,-[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]100[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Ouderwets 100 schots flowerbed, lange tijdsduur.
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

Poziloc

FPM Hangouderen
Dat had ik inderdaad gelezen Hans...alleen zie ik daar reacties van mensen, als er maar al een tail inzit....dat het gelijk niks is!
Er zijn meerdere cakes van deze serie en ik was eigenlijk benieuwd of deze nagenoeg hetzelfde zijn...wil namelijk weer eens een ouderwets flowerbedje zien....dus in combinatie met de andere cakes.

Het gaat om deze cakes: Twitter Glitter -Story Book - Spider Symphony en de Magic Spell

Even de linkjes erbij:

Story Book
Spider Symphony
Magic Spell

Laatst bewerkt:
Bovenaan