Tornado

Son-T

Registered User
Breeschoten_tornado_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Tornado[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Breeschoten Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]806[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 19,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]7[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]4 grote en 3 middelgrote vuurpijlen met diversen effecten
[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

jetztgehtslos

Registered
Nou 20 euro voor deze pijlen lijkt wel veel te zijn ja.
Op het filmpje is te zien dat er duidelijk behoorlijk ingezoomd is. Zulke filmpjes zetten mij meteen al aan het denken.

Als ik de reputatie en kwaliteit van Breeschoten de laatste jaren even op een rijtje zet is voor mij de conclusie snel getrokken ja. Dit filmpje is zwaar ingezoomd om verkoopcijfers te bevorderen. Afrader dus.

Timmie_Marjon

Registered User
oke oke deze neem ik toch maar niet;)
maare om heeeel even off topic te gaan, de scirocco pijlen zijn wel een beetje leuk?
daarna weer on topic haha

Jan-Willem

Registered User
Waren mooie pijlen, goede burstknal en mooie effecten. Een pijl was wat minder, de stijglading deed het niet. Het gevolg was dat we na een harde knal een grote knetterwolk voor de deur hadden.

Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan