Tommy's lijstje

passion fruit

Registered User
Vorig jaar had ik geen moeite met het samenstellen van mijn lijstje maar dit jaar O o O wat een moeite. Zoveel moois en zo weinig budget :crying:
Maar ik heb nu eindelijk dan de knoop toch doorgehakt jongens. Het meerendeel van de lijst heb ik inmiddels in bestelling staan.
Ik mis alleen nog wat dingetjes van China Red en Zena.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/27546

Laatst bewerkt:

bloodveins

Registered User
Gave lijst! Had alleen ipv van die 100k van vuurwerkvisie voor de 100k van Lesli gegaan, scheelt €40,- (Tenzij die uit Belgie komt natuurlijk). Ipv de sniper had ik 2 keer de Treasure Island genomen. Laatste keer dat ik de Sniper had viel deze me zo tegen dat ik besloten heb deze NOOIT meer te kopen.

passion fruit

Registered User
Dank voor je tip Rick. Had niet verwacht dat ie zo achteruit gegaan was in kwaliteit. Ik zal ff kijken of ik de Sniper nog in kan ruilen voor 2 Treasure Islands. En wat de 100K betreft ja die heeft een goede afkomst ;)

Gave lijst! Had alleen ipv van die 100k van vuurwerkvisie voor de 100k van Lesli gegaan, scheelt €40,- (Tenzij die uit Belgie komt natuurlijk). Ipv de sniper had ik 2 keer de Treasure Island genomen. Laatste keer dat ik de Sniper had viel deze me zo tegen dat ik besloten heb deze NOOIT meer te kopen.

Bovenaan