Toch zo veel info, maar nog steeds geen keuze!?

Anthony_bomb.

Registered User
Ik heb afgelopen jaar het Blok 150Shots New Poisnous Spider meegemaakt van Bonbrige, en deze beviel me erg goed! Ook de Venezia van het merk Weco heb ik zien branden, beiden vond ik erg goed.

Nu wil ik dit jaar weer 2 Blokken bij Alpeco halen.
Één blok daarvan ben ik al over uit : 100shots Golden crown with golden mine!
Maar het tweede blok ?? Pfff.. geen idee eerlijk gezegd.
Ik heb wat rond zitten zoeken op het forum, en er is genoeg keuze, maar ik kom er maar niet uit!
Mijn voorkeur gaat uit naar een blok van een MAX prijsklasse van 120-125 euro. Het liefste heb ik mixed effects.. maar hoeft niet persee!

Verder ben ik nog van plan mee te nemen :

5 shots 65mm Cracling candle
50 shots Grand Crackling
50 shots w-shaped crackling Crysanthum
100 shots golden crown with golden mine

Vandaar dat een mixed blok er wel mooi tussen zou passen!
Ik hoop dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen

:w

djara

Registered User
Anthony_bomb. zei:
Ik heb afgelopen jaar het Blok 150Shots New Poisnous Spider meegemaakt van Bonbrige, en deze beviel me erg goed! Ook de Venezia van het merk Weco heb ik zien branden, beiden vond ik erg goed.

Ik heb wat rond zitten zoeken op het forum, en er is genoeg keuze, maar ik kom er maar niet uit!
Mijn voorkeur gaat uit naar een blok van een MAX prijsklasse van 120-125 euro. Het liefste heb ik mixed effects.. maar hoeft niet persee!

50 shots Grand Crackling

De 50 shots grand crackling heb ik gehad ! echt een mooi blokje ! mooie boeketten en lekkere crackeling met een finale van 5 shots tegelijk!

mischien is de mixed emotions van weco wat? is ook een mixed effect!
maar wat ik wou vragen is wat voor effect de weco venezia heeft? en of de knallen een beetje hard gaan ?

groeten djara

Laatst bewerkt door een moderator:

PeterVuurwerk

Registered User
ik vond de knallen van de venzia erg goed! velle draai kolk/staarten en de knal verrast je wel. in elke show waar deze gebruikt wordt kan je hem zo uit halen.
aanrader dus!

Sparco

Registered User
Anthony_bomb. zei:

50 shots Grand Crackling

Wat dacht je van de blokken:
Sky emotions
Wengen
Step by step
88 shots fan shaped new flower exhibition

Alleen mixed effecten..
Alles is wel fan shaped, behalve Sky Emotions
Prijs ligt allemaal rond de 80 en 95 euro.

Laatst bewerkt:

near

Registered User
Sparco zei:
Wat dacht je van de blokken:
Sky emotions
Wengen
Step by step
88 shots fan shaped new flower exhibition

Alleen mixed effecten..
Alles is wel fan shaped, behalve Sky Emotions
Prijs ligt allemaal rond de 80 en 95 euro.

Deze blokken zijn inderdaad allemaal mixed, maar ik heb geen ervaring met de Sky emotions. Ik heb echter wel filmpjes gezien. En voor die 80/90 euro kun je je veel beter de mixed emotions kopen.

Niet dat de Sky emotions zo slecht is, maar voor dat geld kun je betere(vergelijkbare) blokken krijgen...

Conflicto

Registered User
near zei:
Deze blokken zijn inderdaad allemaal mixed, maar ik heb geen ervaring met de Sky emotions. Ik heb echter wel filmpjes gezien. En voor die 80/90 euro kun je je veel beter de mixed emotions kopen.

Niet dat de Sky emotions zo slecht is, maar voor dat geld kun je betere(vergelijkbare) blokken krijgen...

Wengen is echt een aanradertje :9

Sparco

Registered User
near zei:

Mixed emotions wordt idd als beter gewaardeerd, maar die is nu niet op voorraad bij Alpeco. Ben ook benieuwd of dit nog gaat gebeuren, aangezien sky emotions van Bonbridge zelf is...

rocket

Registered User
step by step:
heel mooi, een groot spektakel maar wel erg snel afgelopen

mixed emotions:
TOPPERTJE

new flower ex 88 sh
duurt 1 minuut en heeft als slot meerdere salvo's van knetterboeketten die de hele straat verlichten

grand crackling 100 shots

wengen

tot slot zijn alle 2"blokken meestal wel aanraders behalve de 2 stage flower

Bovenaan