Titan

FPM ProductBOT

Registered User
wolf_titan_b1908_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Titan[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Wolff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Dynasty Collection[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]908[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 3,95[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Een groot rood boeket. [/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 19/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

KruitFreak

Registered User
Ik vind het een van de beste losse pijlen die in NL verkrijgbaar zijn. Aanrader voor iedereen die van mooie pijlen houdt!

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Mooie uitwerking van de pijl. Maar ik zie toch duidelijk verschil op de 2 filmpjes.
Filmpje 1 (website Wolff) is het effect helemaal mooi rond en erg groot en bij het 2de youtube filmpje is het effect stukken kleiner, maar toch niet slecht te noemen.

Edit:
Ik vond op youtube ook nog een ander filmpje van de Titan. Alleen worden hier meerdere Titan pijlen afgeschoten en elke pijl heeft een ander effect.

Poziloc

FPM Hangouderen
Ik vind de effecten op dit filmpje erg slecht vergeleken met het filmpje van Wolff.
Het ziet er rommelig uit...niet mooi rond , gaten in het effect en het boeket lijkt veel kleiner.
Op het Youtube filmpje wat Boozebelly plaatst, vind ik het effect er nog goed uitzien.

Sweet Laker

Registered User
Heb afgelopen jaarwisseling een Titan pijl mogen aanschouwen (GMP nog bedankt!). Moet zeggen dat ik er totaal niet van onder de indruk ben. Ding gaat te hoog, het effect is magertjes en klein. Nee, op het stijggeluid na, zou ik deze niet aanschaffen.

Poziloc

FPM Hangouderen
Deze ziet er inderdaad niet al te best uit!
Zijn er nog meer mensen die deze pijl live in actie hebben gezien...zoja wat is/was jullie mening?

GMP82

Zilveren Member
Hey wat vreemd, die van jou lijkt veel hoger te gaan en bij mij was er meer een peony te zien dan een wave. Ik weet niet of de filmer die bij mij aanwezig was, het voor elkaar heeft gekregen deze er op te krijgen... Zo ja, dan zien jullie hem hier verschijnen.

Zo dramatisch als op jouw film, heb ik hem in ieder geval niet meegemaakt.

jetztgehtslos

Registered
Lijkt erop dat deze veranderd is. In 2006 gaf deze nog een grote rode wave.
In het laatste filmpje lijkt dat er totaal niet meer op.
Maar volgende week vrijdagavond zou ik kunnen vertellen of ze inderdaad gaar zijn geworden, zal ze ongetwijfeld voorbij zien komen.

DioR

Registered User
Heb de pijl gewoon bestelt. Althans het pijlen pakket Titanium hiervan. Ging eigenlijk puur uit op 2 filmpjes die ik heb gezien. Daar waren de boeketten mooi rond en vol.
Nu ik de filmpjes en reacties zo lees, denk ik dat ik een miskoop heb gedaan. Nu ik dit weet had ik liever Spaced van ZENA er maar bij gedaan.

Rocketfreak

Registered User
Deze pijl ziet er op het laatste filmpje inderdaad niet goed uit nee...
Die 2 keer dat ik hem heb gehad was die precies zo als op het filmpje van Wolff, echt een topper!!!

Offtopic: Jammer dat er een aantal veranderingen gaande lijken te zijn (fire pijlen, Sniper lijkt ook veel minder :cry: en deze Titan ook...verdwijnen van de Smaragd pijl ook erg jammer) Nu maar hopen dat de killing arrows wel gewoon presteren.

jhavinga

Registered User
Had 'm deze O&N omdat het filmpje op de website van Wolff er mooi uitzag. Helaas viel het effect erg tegen: te klein en bleef niet lang hangen.

DioR

Registered User
Volgend jaar zeker uit de collectie halen.
Of anders het product filmpje van wolff van internet halen.
Ik heb het voordeel van de twijfel gegeven aan de product film van wolff. Hier is het effect mooi rond en vol. Alleen in het echt is daar weinig van te merken.

Bovenaan