Hallo, Omdat de keuze bij alpeco naar mijn idee elk jaar minder wordt
ging ik dit jaar zoals zovelen bij de fietsenmaker in nl braaf vw halen.
Nadat mijn dochtertje na de eerste de beste vuurpijl bijna onthoofd werd was ik er al snel klaar mee.
Haalde voorheen nu zo'n 6 jaar bij alpeco nooit zulke digen gehad.
Ik ben me nu aan het verdiepen in shells afschieten en het lijkt me wel zo verstandig om dan met 3 inch te beginnen(wil wel een beetje spectalekel) mocht dat bevallen wie weet waar het naar uitgroeit.
Omdt ik dit echter nog nooit gedaan heb graag wt tips en waar ik op moet letten.
Bv wat zijn goede mortieren en zitten er risicos aan om deze te laten bezorgen.
Zijn er veel verschillende effecten in de shells op de markt?
Over mortieren valt redelijk wat info te vinden alleen de shells hoor ik weinig mensen over(begrijpelijk).
Mocht u ook info hebben wat niet u niet geplaatst wilt hebben is een pm altijd welkom.
Hoor graag van jullie
ging ik dit jaar zoals zovelen bij de fietsenmaker in nl braaf vw halen.
Nadat mijn dochtertje na de eerste de beste vuurpijl bijna onthoofd werd was ik er al snel klaar mee.
Haalde voorheen nu zo'n 6 jaar bij alpeco nooit zulke digen gehad.
Ik ben me nu aan het verdiepen in shells afschieten en het lijkt me wel zo verstandig om dan met 3 inch te beginnen(wil wel een beetje spectalekel) mocht dat bevallen wie weet waar het naar uitgroeit.
Omdt ik dit echter nog nooit gedaan heb graag wt tips en waar ik op moet letten.
Bv wat zijn goede mortieren en zitten er risicos aan om deze te laten bezorgen.
Zijn er veel verschillende effecten in de shells op de markt?
Over mortieren valt redelijk wat info te vinden alleen de shells hoor ik weinig mensen over(begrijpelijk).
Mocht u ook info hebben wat niet u niet geplaatst wilt hebben is een pm altijd welkom.
Hoor graag van jullie