Ja klopt Toon, normaal schoot Katan deze show. Had bij de buren een stukje feedback gegeven:
Bij aankomst stond ik al verbaasd, had de jongens van Katan verwacht maar die waren er niet.
Mijn vaste plekje was nog vrij, statiefje neergezet netjes achter de hekken.
Het duurde niet lang voor ik weg moest daar, volgens de heer P moesten de hekken ineens nog een stuk naar achter? Reden was dat het ponton slechts 10 ! meter van de Kade kwam te liggen. Hahahaha, wel apart als het alle jaren in het midden van de Haven ligt. Wat ook eigenlijk noodzakelijk is ivm de locatie.
Dus de hele boel maar weer ingepakt en een stuk verderop gaan staan. Pfff.
De Begrafenis stelde weinig voor. Live Vioolmuziek (wauw). Paar kleine bootjes met wat lampjes en dat was het dan.
Eigenlijk uit het niets begonnen ze ineens, nadat de eerste schoten de lucht in gingen werd als snel duidelijk dat dit een grote bende was. Weinig tot geen creativiteit te bespeuren, (te) veel pauzes, en echt synchroom met de muziek liep het ook niet.
Elk jaar gaf Katan ons een snoeiharde Finale, iets waar alle Tilburgers gek op zijn.
Wat we deze keer voorgeschoteld kregen kon je geen Finale noemen. Verschrikkelijk.
Na de show was de teleurstelling duidelijk voelbaar. Tussen de grote meute ben ik teruggelopen naar het centrum en het was stil. Je kon zien aan de gezichten dat het niet zo was als andere jaren.
Heel erg jammer, persoonlijk hoop ik dat we volgende jaar weer iets beters te zien krijgen.