Tilburg

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
26 Juli 2009 Kermis vuurwerk te Tilburg

plaats : Tilburg
provincie : Noord Brabant
Wie : Katan Vuurwerk
wat : Consumenten vuurwerk (op pottons)
waar : Piushaven
Tijd: omstreeks 22.30 uur
webinfo : http://www.tilburgsekermis.com/

In optocht naar de Piushaven voor het begraven van de kermis waarna om 22.30 uur een groots vuurwerk in de Piushaven wordt afgestoken

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Volgens mij is in dit geen geval op 29Juli, maar wel op 26 Juli.
Deze melding kan denk ik weg.

Tony

Administrator
Medewerker
Zondag 26 juli wordt de kermis van Tilburg afgesloten met een groots vuurwerk in de Piushaven: vanaf 22.30 uur schiet het vuurwerk de lucht in. Daarvoor is op het water van haven in samenwerking met Close Act een spectaculaire circusact. Zaterdagavond zijn er Motorstuntshows op de Spoorlaan en is het Kermisnacht: vanwege het 200-jarig bestaan van Tilburg zijn de attracties 200 minuten langer open: tot 04.20 uur. Er rijden er extra nachttreinen vanaf station Tilburg CS.

Volgens de gemeente is de kermis in het centrum van Tilburg goed bezocht: vooral het openingsweekend en Roze Maandag waren ‘goed voor records’. De Nederlandse Kermis Bond is iets minder juichend en zet vraagtekens bij de bezoekersaantallen: volgens de bond ‘werkt de gemeente met dubbeltellingen’. De kermisvakbonden zijn positief over het verloop, maar weten niet precies hoe hoog de omzet nu écht is. De exploitanten merken dat de mensen in deze tijd van recessie minder geld uitgeven.

Chrissie81

Registered User
Ook aanwezig vanavond. Laat ze maar weer lekker doorblazen als voorgaande 2 jaar dan gaat het wel goedkomen :cool:

:idea:

vincer

Registered User
Leuk showtje met het gas erop.
Ben benieuwd of iemand weet in welke pot die tails zitten die beginnen op 3:55?
Dan hoor ik dat graag.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik neem aan dat dit gewoon single shots zijn zoals deze ook worden gebruikt in 'steppers'
Het was verder een prachtige show van 14 minuten. Flink het gas erop inderdaad!!!
Er kwam ook iets met met een soort visjes voorbij (op 2.50), die door m'n broer liefkozend kwalletjes werden genoemd..
Soort van ronddraaiende stukjes lont die erg grappig waren.
Als iemand weet wat dat was?

Mooie lokatie voor vuurwerk ook, alleen parkeren daar is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Volgend jaar zeker weer!

Dan hoor ik dat graag.

Laatst bewerkt:

mickeyzegtboem

Registered User
Dan hoor ik dat graag.

Ik neem aan dat dit gewoon single shots zijn zoals deze ook worden gebruikt in 'steppers'

Deze tails komen hoogstwaarschijnlijk gewoon uit prof. candles,
er zijn in nederland wel enkele blokjes mat tails, maar helaas niet zo vol als deze...

Er kwam ook iets met met een soort visjes voorbij (op 2.50), die door m'n broer liefkozend kwalletjes werden genoemd..
Soort van ronddraaiende stukjes lont die erg grappig waren.
Als iemand weet wat dat was?

Je broer slaat de spijker op z'n kop met de kwalletjes.
Het effect heet "jelly fish", dus letterlijk vertaald kwal, en komt bij steeds meer importeurs in de blokken voor.

myrmidon

Registered User
Mooie lokatie voor vuurwerk ook, alleen parkeren daar is Kwalitatief Uitermate Teleurstellend!
Volgend jaar zeker weer!

kijk, daar heb ik geen last van, ik laat de auto thuis staan en ga te voet :D

hoewel het dit jaar weer een goede show was, vond ik hem toch minder dan die van vorig jaar.

Omdat het vorig jaar wat meer in etappes ging, en niet zo "bond" alles na elkaar

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Mickeyzegtboem, Zou je misschien in welke blokken dit voorkomt?
Met fishes en hummers zijn dit toch wel gave effecten.

Je broer slaat de spijker op z'n kop met de kwalletjes.
Het effect heet "jelly fish", dus letterlijk vertaald kwal, en komt bij steeds meer importeurs in de blokken voor.

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Dal zal ik zeker doen! Dank je.
Ik heb hem ook in de wijk geparkeerd, maar dat was allemaal voor vergunninghouders, en daar kun je een boete van 58 euri voor krijgen helaasch

Wat betreft het parkeren, er was ZAT ruimte. Natuurlijk is het altijd weer zo dat je de plekjes moeten weten maar er liggen 2 wijken tegen de haven aan waar in de straten genoeg ruimte was.
Het duurt weer een jaartje maar tegen die tijd stuur me maar een Pm, dan hebben jullie een prima plekkie voor de wagen:laugh:

Bovenaan