TienTonner Den Haag De deuren mogen niet open

Moontan

Moderator
Medewerker
De deuren mogen niet open..!

Beste Tientonner vrienden,

Tot onze grote spijt hebben wij dit jaar onze deuren van de gemeente niet mogen openen ondanks onze goede voornemens. Zoals ieder jaar hebben wij onze vergunning netjes aangevraagd. Helaas hebben wij te horen gekregen dat onze vergunning dit jaar niet uitgekeerd wordt op grond van het verstoren van de openbare orde. Ja wij dachten ook gelijk: “Moeten dan niet alle vuurwerkwinkels gesloten worden?”, maar volgens de rechter lag dit in ons geval anders.

Al 14 jaar verkopen wij vuurwerk met heel veel plezier en vinden het dan ook erg jammer dat ons grote feest dit jaar niet door mag gaan en we onze vaste en nieuwe klanten teleur moeten stellen. Wij hebben inmiddels met alle gedupeerde contact opgenomen om zijn of haar geld retour te geven. Mocht dit bij jou het niet geval zijn, stuur ons dan even een mailtje op info@detientonner.nl.

Ondanks deze tegenslag laten wij ons niet klein maken en zijn onze deuren volgend jaar gewoon weer volledig open!

Wij willen iedereen bedanken voor de steun en het vertrouwen in ons als vuurwerkwarenhuis. We wensen iedereen hele fijne kerstdagen, een voorspoedig uiteinde en alvast een heel gelukkig nieuw jaar!

Graag tot volgend jaar!

Met knallende groet,

De Tientonner

http://www.detientonner.nl/web/

maasster

Registered User
Zonder enige oordeel te hebben en zonder direct geruchten in de wereld te helpen heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen dat het hier gaat om opslag van illegaal vuurwerk. ( Wat hier onder valt en om welke hoeveelheid geen idee). Vreemde is wel dat er nergens iets te vinden valt en er nergens nieuwsberichten zijn met tekst en uitleg.

adgertic

Registered User
Zonder enige oordeel te hebben en zonder direct geruchten in de wereld te helpen heb ik uit betrouwbare bronnen vernomen dat het hier gaat om opslag van illegaal vuurwerk. ( Wat hier onder valt en om welke hoeveelheid geen idee). Vreemde is wel dat er nergens iets te vinden valt en er nergens nieuwsberichten zijn met tekst en uitleg.
Zou zomaar om drie dozen Romeinse kaarsen kunnen gaan....

joszie

Zilveren Member
Of nog een paar doosjes babypijltjes.
Maar goed, het lijkt me dat in een dergelijk geval de dozen weggehaald hadden kunnen worden .
Klaarblijkelijk heeft dit al eerder gespeeld aangezien een rechter ook al uitspraak heeft gedaan?

Raar bericht. Hopelijk wordt er nog e.e.a. duidelijk.

GMP82

Zilveren Member
Dan zou de uitspraak toch ook online vindbaar moeten zijn? Of geldt dat niet voor alle uitspraken?

Tis wel een bizar geval... openbare ordeverstoring lijkt mij niet genoeg voor zo'n ingrijpend besluit.

Firewebs

kalender beheerder / fotograaf
Dit is discriminatie! Oneerlijke concurrentie!

Althans, met de informatie die we nu hebben, is dit alleen te concluderen.

Veel te summier...

Plum Bloom

Registered User
Dan zou de uitspraak toch ook online vindbaar moeten zijn? Of geldt dat niet voor alle uitspraken?

Tis wel een bizar geval... openbare ordeverstoring lijkt mij niet genoeg voor zo'n ingrijpend besluit.

Zaak shellincident bij Hofvijver Den Haag is ook nergens te vinden.

Bovenaan