Thunderking Mega Pack

FPM ProductBOT

Registered User
308_Broekhoff_overige_Thunder_King_Megapack_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Thunderking Mega Pack[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Broekhoff Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Overig[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]308[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 9,-[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]6/24/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td][/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]24x Thunderking basic in voordeelbox.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 9/12/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

edje30

Registered User
Vuurwerkland Steenbergen heeft vorig jaar ook zo'n aanbieding gehad dat waren er 60 stuks voor 27,50€

polleke45

Registered User
27,50 voor 60 stuks dat kan niet. los kosten ze 1,25 per pakje, dus 1,25:4=0,3125 per stuk 0,3125x60=18,75 als je er 60 los koopt of bedoel je misschien de gewone thunderking van pyropower?

edje30

Registered User
27,50 voor 60 stuks dat kan niet. los kosten ze 1,25 per pakje, dus 1,25:4=0,3125 per stuk 0,3125x60=18,75 als je er 60 los koopt of bedoel je misschien de gewone thunderking van pyropower?
Nee ik bedoel die met die rode tubes van ???? zou ik even na moeten vragen aan de heer Quintus van vuurwerkland-steenbergen

robin2133

Registered User
ze knallen wel wat minder hard maar dit artiekkel is leuk als je op de dag met vuurwerk gaat lopen!!!
en dan s'avonds de multie en de gewone tunderking !!!

vuurwerken

Registered User
is allemaal van dezelde broekhoff fabrikant dus zal weinig verschil inzitten...
kleurtje is waarschijnlijk anders maar de uitwerking is nagenoeg precies hetzelfde denk ik.

polleke45

Registered User
Verkoop advies prijs is 17,50 (bron: Isandra vuurwerk)
Ik vind dit echt een rare prijs ook Cees van Isandra vuurwerk gaat ze niet verkopen omdat hij er geen goede aanbieding van kan maken.

Doktergerrit

Registered User

Dat waren idd pyro power thunderkings. Die waren 6 voor 3.95 ofzoiets: dus 0,66 / stuk = € 40,00 voor 60 stuks. Dan vind ik € 27,50 nog een normale prijs =) .

Beekje

Registered User
Verkoop advies prijs is 17,50 (bron: Isandra vuurwerk)
Ik vind dit echt een rare prijs ook Cees van Isandra vuurwerk gaat ze niet verkopen omdat hij er geen goede aanbieding van kan maken.

Hoezo rare prijs. Het wordt een van-voor prijs en de meeste bieden hem aan voor 7, 8 of 9 euro. Dus wat Kees dan Isandra dan bedoelt?

polleke45

Registered User
Hoezo rare prijs. Het wordt een van-voor prijs en de meeste bieden hem aan voor 7, 8 of 9 euro. Dus wat Kees dan Isandra dan bedoelt?

Ik denk dat de inkoopprijs dan te hoog ligt en je er geen goede aanbieding van kan maken als verkoper. Als je ze dan 7,8 of 9 euro maakt is het nog steeds raar want hier waren ze te koop voor 1,25 voor 4 (vorig jaar) dus 6 euro voor 24 en dan zijn ze apart goedkoper dan een "voordeel" pack. Als het al een voordeel pack is moeten ze onder de 6 euro worden aangeboden gok ik en dat gaat misschien niet met 17,50 als advies verkoop prijs. We zullen zien.

mauriceh1325

Registered User
:hehe!:ik heb een krantje in handen van mijn broekhoff verkoper en daar staan het pakket van 17,50 voor 9,99, ik neem het pakketje, altijd leuk.

ik heb de vuurwerkkoorts al weer te pakken, zeker toen ik dit krantje al in handen kreeg

Laatst bewerkt:
Bovenaan