Thunderball's vuurwerk topic. (foto's)

ThunderBall

Registered User
Na een lange dag zit ik nu eindelijk in mijn luie stoel met een bak koffie en een jonko!:hehe!:

Eerst om +/- 12.30u. in Lelystad geweest, het was er (nog) rustig en we werden dus snel geholpen en waren dus ook snel weer onderweg terug naar huis.

Op de terug weg naar huis nog even wat boodschapjes gedaan en toen waren we als verwacht om precies 14.00u. weer thuis.

Meteen het vuurwerk uitgeladen en tot 17.00u. thuis wat rond gehangen, toen weer in de auto gestapt en naar Nijverdal vertroken om daar 2 kartonen op te halen, het was erg donker en het regende soms behoorlijk.

De rit ging verder rustig en voorspoedig dus we kwamen ongeveer om 18.30u. aan bij Slooijer Nijverdal, hier was het al wat drukker en d'r hing ook gelijk wat meer sfeer.

Ik kon perfect helemaal voor de deur parkeren, dus dat was ideaal, we werden vrijwel meteen geholpen, alles was aanwezig dus we waren zo weer opweg naar huis.

Om 20.00u. waren we weer thuis, eerst even Mac-D gegeten wat ik vlak bij huis gehaald had en toen het vuurwerk uitgeladen en uitgepakt, foto's gemaakt en met een bak koffie aan dit stukje gaan zitten, vanacht zal ik wel lekker slapen!!

Dan de foto's nog,

DSC00773.jpg

Goed verpakt die kartonen,

DSC00778.jpg

DSC00782.jpg

Karton Extreme Salute's,

DSC00784.jpg

Alles uitgepakt,

DSC00785.jpg

DSC00787.jpg

DSC00792.jpg

2x Black Dragon xxxl matten (Lesli),

DSC00791.jpg

ThunderBall

Registered User
ook maar een karton extreem Salute erbij genomen?

Ja voor de prijs van een karton heb je gewoon 12 bovengemiddelde 19 shots potten met een harde burst, geweldige prijs kwaliteit verhouding!:hehe!:

Inmiddels hebben we alles nog verder uitgepakt en lijkt het weer iets meer.:hehe!:

Nog maar wat foto's,

DSC00800.jpg

DSC00797.jpg

DSC00799.jpg

DSC00796.jpg

Bovenaan