thunder pijl!

fexZy

Registered User
maar waar kan ik de knal mee vergelijken als ik hem op de grond af zou steken?
nitraat,vlinder,supervlinder?
en hoe staat het met de drukverplaatsing en weet iemand de lengte van de pijlen misschien?

mvg pyro023

dit is een vergelijking die niet goed is. een pijl hoor de lucht in te gaan en een supervlinder o.i.d. op de grond. ik zelf denk dat de knal ongeveer als een super vlinder is ja.

Schuim

Moderator
Medewerker
Hij vraagt niet wat hoord, maar waarmee die het kan vergelijken, antwoord heb je daar wel weer op gegeven.

fexZy

Registered User
Hij vraagt niet wat hoord, maar waarmee die het kan vergelijken, antwoord heb je daar wel weer op gegeven.

jep klopt, dan krijgen we dat zelfde weer. zelfde als met die jongen die een salute op de grond wou leggen. maar goed ontopic Thunderpijl! :blink1:

blaauwbroek

Registered User
daar kun je hem niet mee vergelijken echter heeft hij een harde doffe dreun en ook een beetje drukverplaatsing. (op de grond)

de jongens die altijd in belgie vuurwerk haalden komen steeds meer bij ons omdat het kwalitatief beter in elkaar zit....

Laatst bewerkt door een moderator:

joost_pyro

Registered User
P73100972.jpg

Zal dit pijltje dan zijn. Gekocht in Zwitserland en vond ze helemaal niks. Deze knalden echt niet hard.

Laatst bewerkt:

knettergek

Registered User
Moggah mensen,

Volgens mij staat er bij youtube.com een filmpje van de thunderpijl. Op het filmpje is een klein deel te zien van de pijl en als je goed kijkt zie je dat de huls blauw is. By the way als dit hem echt is dan vind ik hem nog wel redelijk knallen voor 12,95 voor 10 pijlen.

http://www.youtube.com/watch?v=MekZU8yYabg

groetjes,

knettergek

Laatst bewerkt door een moderator:

pyro023

Registered User
Hallo,heeft er iemand anders nog ervaring mee en weet iemand waar die mee te vergelijken is als je hem op de gron afsteekt(weet dat het niet hoort)maar dan weet ik waar de knal mee is te vergelijk.

mvg pyro023

Martin1988

Registered User
Ik bedoel dan ook in duitsland;)

ik ben ook niet dom dat ik vraag of ze in nederland te koop zijn.

Maar met mijn vraag bedoel ik dus welke winkel etc.

Bovenaan