thunder nitraten (de echte)

sydney

Registered User
ze worden verkocht bij harry loots als je de winkel binnenkomt staan ze ook in etalage of er hangt een groot pak aan de muur.
maar nou komt het.
er staat een bordje bij thunder nitraten verplicht kvk.
maar ze vragen niet om kvk.
en ik dacht dat harry loots alleen consument vuurwerk verkocht.
ik weet dit omdat een vriend van me vandaag is geweest en hij heeft alles verteld.
als jullie dit een dom topic vinden mag je hem gewoon verwijderen.
maar zo wil ik dus zeggen dat ik het raar vind maar diegene die thunder nitraten willen gewoon even langs harry loots moeten gaan.

gr sydney

Laatst bewerkt door een moderator:

vonk

FPM Moderator
Medewerker
wat ik pas dom vind is dat je post vol met typ fouten staat! ik heb het maar even aangepast want een normaal stuk tekst typen wat iedereen snapt dat schijnt nogal moeilijk te zijn.

ps het lijkt me een stug verhaal, alleen alpeco verkoopt met kvk.

xavier

Registered User
Loots mag inderdaad vuurwerk verkopen die nog geen def. nummer hebben.
De produkten moeten wel voldoen aan de reglementering van het feestvuurwerk. De nitraten hebben minder dan 2 gram flash en voldoet dus aan de Belgische wetgeving. Loots mag enkel deze produkten met kvk verkopen. Zo heeft hij de nitrate thunder en de big Spanish cracker in zijn assortiment.

SReFLEctioN

Registered User
zal wel weer junky gelul zijn. aangezien je 13 bent(hoog stoer praten gehalte(win) ) en dat je "vriend" is geweest

Sreflection slaps sjon beton.. Zo zie je maar weer eerst is afwachten voordat je te hard gaat huilen.

Zowiezo stellen die nitraten dus niet zó bijzonder veel voor vergelijken met de rest wat momenteel in het assortiment is, maar toch leuk dat Loots ook producten zonder nummer mag verkopen.

Laatst bewerkt:

hc-freak

Registered User
Voor de mensen die geen kvk hebben zou ik zeggen ga naar loots,voor de nitraten en vlinders de t.t hebben ze niet zijn uitverkocht,maar als je redelijk wat afneemt dan krijg je aardige kortingen.

xavier

Registered User
In de loop van volgende week komen er nieuwe nitraten bij alpeco binnen.
Deze zijn gekeurd als feestvuurwerk en mogen dus aan partikulieren verkocht worden. Deze zullen waarschijnlijk ook bij Loots te koop staan vermits hij veel Bonbridge produkten verkoopt. Stel mij nog gen vragen over hoe hard ze knallen want ze moeten nog binnenkomen.

Bovenaan