Thumbs up red en green stars - Bonbridge

Marco

Registered User
graag het filmpje van dit blokkie, heb deze wederom niet kunnen vinden in de search optie.

alvast bedankt :nuts:

Laatst bewerkt:

Marco

Registered User
kan best zijn hoor , ik heb deze samen met de 600 shots prurple in brocade gekocht en ook samen met de Cancun en de 150 shots silver crackling crosette en de silver crown.

djara

Registered User
Ik heb een aantal vragen over dit blok.

Hoe groot zijn de tubes?
Wat is het totale sas gewicht van het blok?
Hoeveel kost het blok bij Alpeco?
Wat voor een shape is het? W-F-I ?

groeten,

djara

Laatst bewerkt door een moderator:

Marco

Registered User
het lijkt me inderdaad een nieuw blokje, aangezien niemand reageert.Dan moet ik het zelf maar filmen en ff tjes wachten tot oud en nieuw.

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
het lijkt me inderdaad een nieuw blokje, aangezien niemand reageert.Dan moet ik het zelf maar filmen en ff tjes wachten tot oud en nieuw.

Een beetje geduld mag wel , je topic is net een dag oud en je verwacht nu al een filmpje van een nieuw blok ?
Waarom die haast ? Oud en nieuw duurt nog even hoor.

Marco

Registered User
Een beetje geduld mag wel , je topic is net een dag oud en je verwacht nu al een filmpje van een nieuw blok ?
Waarom die haast ? Oud en nieuw duurt nog even hoor.

hahaahah, je hebt gelijk, ben wat ongeduldig, maar zodra het nadert op oud en nieuw slaan mijn stoppen door.Gek word ik ervan,al dat vuurwerk.Het is een verslaving.:nuts:
we hebben inderdaad tijd genoeg.:embarrest:

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
ik krijg binnenkort weer een paar nieuwe blokjes van de nieuwe collectie,ik zal er wat fotootjes van op hetforum zetten.Het schijnt dat er nu op die nieuwe blokjes wel alleen elektrische ontstekingen op zitten,das wel minder,dan maar inknippen en lont erin pleuren.

Dit is toch totaal niet relevant voor dit topic ? Dit topic ging over de Thumbs up red en green stars van Bonbridge.
Lijkt me verstandig dat we dan ontopic blijven. :blink1:

Marco

Registered User
zijn er al meer mensen die dit blokje ook hebben kunnen bemachtigen ?? en die misschien wat meer info hierover hebben????alvast bedankt

Bovenaan