Telegraaf zoekt vuurwerkfanaat

joszie

Zilveren Member
Update:
Net gebeld door de desbetreffende verslaggever.

Telefonisch geïnterviewd. Specifiek over de hobby, wat je er precies voor doet aan voorbereidingen. Hoeveel je er aan uitgeeft. Of het niet zonde is (ja,maar hobby's kosten geld).

27 december komt er een pagina over vuurwerk in de Telegraaf. Een katern over dat er steeds minder vuurwerkverkooppunten zijn (hiervoor zijn verkopers benaderd), dat er op zondag geen landelijke verkoop mogelijk is + een stuk over de echte fanaat.

Ik ben en blijf altijd wantrouwig en moet nog maar zien wat meneer er van gaat maken. Maar in ieder geval ging het alleen over positieve dingen qua vuurwerk.

Ik had ook het idee dat meneer zelf vond dat het tijd was voor positieve verhalen rondom de vuurwerk.

Heb een paar keer geprobeerd om de hetze vd verbodsroepers te bespreken maar hoewel meneer het met mij eens was dat er teveel onzin geroepen wordt was het artikel daar niet voor benoemd.

Nu nog een foto opsturen...

joszie

Zilveren Member
Het staat erin. Telegraaf van vandaag.

Gewoon een verhaal van 2 die hard fans.

De verslaggever heeft keurig woord gehouden en er niets geks van gemaakt

GMP82

Zilveren Member
Dat verrast me (enorm) positief!
Dank voor je inspanningen!

(Heeft iemand een scan/foto van het artikel?)

joszie

Zilveren Member
Bedankt moontan.
Ik heb hem zelf als pdf ingescand.

Helaas geen mogelijkheid gehad voor ageren tegen de verbodsroepers maar desalniettemin een leuk stukje.

Plum Bloom

Registered User
Prachtig verhaal. Dik compliment voor Jos en Daan.

Begint er op te lijken dat de Telegraaf pro traditie is en zwaar anti illegale knallers (en de misbruikers daarvan).

Hairy Harry

Registered User
Prachtig verhaal. Dik compliment voor Jos en Daan.

Begint er op te lijken dat de Telegraaf pro traditie is en zwaar anti illegale knallers (en de misbruikers daarvan).

Ben ik het niet helemaal met je eens, de telegraaf is al de hele dag bezig om allerlei vuurwerkberichten de wereld in te helpen, en niet perse positief...
RTL doet het , verrassend genoeg, op dat punt beter. Diverse mensen zijn benaderd mbt klachten over het meldpunt. Alleen zoeken ze nog iemand die ze mogen interviewen. Ik hoop dat ze wat met de informatie doen die ze verkregen hebben.

Bovenaan