Telegraaf: Meldpunt Vuurwerkoverlast = Fake

KoenL

Registered User
Neem me niet kwalijk, het was de druppel denk ik, leven en laten leven was altijd mijn parool, maar nu merk ik ineens dat he gedraai en gelieg en getreiter en geweld van die gasten, zelfs als het om iets relatief onbelangrijks als vuurwerkoverlast gaat, me te veel wordt. Dat heeft maar de mond vol van extreemrechtse gevaar. Maar dat misdraagt zich zelf intussen veel erger.

Krachtiger kan je het niet verwoorden, klasse!

SQUEAK!

Registered User
kan iemand de tekst uit het artikel kopieren naar dit topic? Ik krijg het namelijk niet voor elkaar.

https://www.google.nl/url?sa=t&rct=...xtView&usg=AFQjCNF5ohlZe4mOAD7AfxmoLigDa3HnCw

Bij deze...

En zo wordt het ons weer eens gegund te ervaren hoe men ter linkerzijde pleegt te opereren wanneer er woorden in daden moeten worden omgezet.

Alsof de geschiedenis nog niet vaak genoeg heeft bewezen dat het doel in die maatschappelijke hoek de middelen eerder heiligt dan waar ook, manipuleert men er zelfs in het streven om Nederland vuurwerkvrij te maken op los. U bent op de hoogte, mag ik hopen? GroenLinks wil Den Haag en de lokale politiek ’inzicht geven in de aard en de omvang van het vuurwerkprobleem’. Om die reden is op initiatief van het Rotterdamse GL-raadslid Arno Bonte het Meldpunt Vuurwerkoverlast geopend. Zo rollen ze óók in die kringen: er kunnen geen verraaiers genoeg zijn. En wat blijkt? Dat een groot aantal van de tienduizenden meldingen die nu al zijn binnengekomen fake is. Vijfenveertig stuks vanaf het midden van de Afsluitdijk, via één IP-adres. Dat werk.

Vierduizend zijn er vals, geeft Bonte toe. Vermenigvuldig dat maar met vijf. Linke boel om zoiets klakkeloos te beweren? Ach, ik verloor mezelf misschien even omdat ik dat betweterige dramvolk behoorlijk zat ben. Neem me niet kwalijk, het was de druppel denk ik, leven en laten leven was altijd mijn parool, maar nu merk ik ineens dat het gedraai en gelieg en getreiter en geweld van die gasten, zelfs als het om iets relatief onbelangrijks als vuurwerkoverlast gaat, me te veel wordt. Dat heeft maar de mond vol van het extreemrechtse gevaar. Maar dat misdraagt zich zelf intussen veel erger.

Vraag het aan de huiseigenaren wier woningen in de loop der jaren in krakershanden vielen. Vraag het aan Shell, de Makro, Aad Kosto en de andere bedrijven en personen die de dupe van RaRa-terrorisme werden. Vraag het aan Wil Schuurman, Janmaats weduwe die haar been na grof geweld moest laten amputeren. Vraag het aan de familie Fortuyn.

Hoe men over de rug van het volk met de waarheid over de milieuzones omspringt, is op deze plek reeds uit-en-tena uitgelegd. Hoe men over de rug van het volk met de waarheid over het migrantenvraagstuk omspringt idem dito. We hebben hier van doen met fundamentalisten die met een gerust hart taquiya toepassen wanneer dat in hun vertroebelde ogen versneld leidt tot een extreemlinkse inrichting van de maatschappij.

George Orwell bedacht voor ’1984’ het ministerie van Waarheid, dat slechts één opdracht had: desinformatie verstrekken. Misschien dat in de toekomst, als ultralinks zichzelf naar de macht heeft gemanipuleerd, ook het Meldpunt Vuurwerkoverlast bij dat departement kan worden ondergebracht. Ongetwijfeld is het tegen die tijd andermaal in het leven geroepen. Het meldpunt kreeg 244 meldingen vanuit de Limburgse gemeente Horst aan de Maas te verwerken. En hoeveel daarvan waren er echt? Zeven.

En dan te bedenken dat ik vuurwerk ook niks vind.

Zucht.

We hebben van doen met fundamentalisten

ifeelfine

Registered User
tja Rob Hoogland mensch waar ik niet goed van word maar hij is ook tegen NSB meldpunten. Om maar even in de stijl van Rob Hoogland te blijven

overigens geen ANP update over het meldpunt gezien vandaag opvallend

terwijl de teller op 25.764 staat!!!!!

Pancake77

Registered User
tja Rob Hoogland mensch waar ik niet goed van word maar hij is ook tegen NSB meldpunten. Om maar even in de stijl van Rob Hoogland te blijven

overigens geen ANP update over het meldpunt gezien vandaag opvallend

terwijl de teller op 25.764 staat!!!!!

De laatste 2 dagen 2k en 1,5k erbij, stel er komen gemiddeld 3k per dag erbij t/m 31 dec, dan haalt ie er net 50K.

Vele media willen nep meldingen niet meer publiceren denk ik, alleen NOS en NU.nl gaan stug door.

rowan256

Banned
Heeft hij het nog niet over de computer van Volkert van der Graaf waarvan veel gegevens meteen na de moord gewist zijn dankzij een belletje van GroenLinks. Die hadden namelijk al voor de moord contact met hem en hebben zelfs via de telefoon gesproken over het dood maken van onder anderen Pim Fortuyn.

Tony

Administrator
Medewerker
Heeft hij het nog niet over de computer van Volkert van der Graaf waarvan veel gegevens meteen na de moord gewist zijn dankzij een belletje van GroenLinks. Die hadden namelijk al voor de moord contact met hem en hebben zelfs via de telefoon gesproken over het dood maken van onder anderen Pim Fortuyn.

Zullen we het bij de vuurwerk feiten houden?

Bovenaan