Tapestry of Flames

gantpoplin

Registered User
Ik zat vandag even te genieten van alle filmpjes die ik afgelopen jaren heb weten te verzamelen (2 GIG;)) en toen kwam ikd eze tegen. Maar nu is mijn vraag is dit blok nog te krijgen in België en van welk merk is dit blok?

Tapestry of Flames is een 36 schots 2,5 inch Flowerbed met vele mooie verschillende gouden effecten . Ook dit flowerbed eindigt weer met een aantal salute's ...
Bron: Tony

Het filmpje is hier te vinden:

De post die Tony heeft geplaatst is gelijk gesloten, dus bij deze hoop ik alsnog een antwoord te krijgen op mijn vraag:D

HIer de post vanTony:
Hier

Tony

Administrator
Medewerker
gantpoplin zei:
Ik zat vandag even te genieten van alle filmpjes die ik afgelopen jaren heb weten te verzamelen (2 GIG;)) en toen kwam ikd eze tegen. Maar nu is mijn vraag is dit blok nog te krijgen in België en van welk merk is dit blok?

Bron: Tony

Het filmpje is hier te vinden:

De post die Tony heeft geplaatst is gelijk gesloten, dus bij deze hoop ik alsnog een antwoord te krijgen op mijn vraag:D

HIer de post vanTony:
Hier

Het blok is naar mijn weten niet te koop in Belgie.
Merk = Kruiterij

remio

Registered User
hij is nog wel te krijgen, maar dan voor een belachelijke prijs van rond de 200 euro... daain tegen is het wel een topblok, maar of hij dat geld waard is??!!

gegroet remio

Feuerwerk

Registered User
Kruiterij heeft dit blok niet in de collectie (althans in 2004 en 2005 niet meer) volgens mij komt het van gbv net zoals de festivall nights

Dreek

Registered User
Pyrofreak_roder zei:
Kruiterij heeft dit blok niet in de collectie (althans in 2004 en 2005 niet meer) volgens mij komt het van gbv net zoals de festivall nights

Is GBV niet ''De Kruiterij''?

G. Breeschoten Veenendaal?

PeterVuurwerk

Registered User
pyro.d zei:
Is GBV niet ''De Kruiterij''?

G. Breeschoten Veenendaal?

nee dat is de "broer" van BKV (Breeschoten de Kruiterij Veenendaal)
GBV is de fabrikant waar de alom bekende festival night vandaan komt.

GBV betekend geloof ik Gert Breeschoten Veenendaal
verbeter me als ik het fout heb aub

Freddy

Registered User
hey..dacht dat dit filmpje ook op de dvd van oud en nieuw staat van fpm. op dvd zag en klonk hij geweldadig!!!! ]:) egt een mooi blokkie :p

mvg, Freddy

Laatst bewerkt:

gantpoplin

Registered User
remio zei:
hij is nog wel te krijgen, maar dan voor een belachelijke prijs van rond de 200 euro... daain tegen is het wel een topblok, maar of hij dat geld waard is??!!

gegroet remio

Wat ik even niet snap bedoel jij nou in Nederland bij handelaren voor 200 E of gewoon in België??

remio

Registered User
sorry, bedoelde via de handel in NL. vorig jaar stond hij voor 200+ op de lijst, dit jaar staat hij er HELAAS niet meer op.. word dus verder zoeken ....

gegroet remio

Laatst bewerkt:
Bovenaan