of toch niet?
M MrXtremeFireworks Registered User 12 april 2013 #4 Hahaha, die vent die achterover viel deed het hem:tounge:
M Mystifying Sage Registered User 12 april 2013 #5 Zo zitten wij over een jaartje of 30 a 40 ook... Met pensioen op een terrasje in Spanje of ITalie 's avonds laat.. Flesje Limoncello...sigaartje...en een leuk 'shotje'
Zo zitten wij over een jaartje of 30 a 40 ook... Met pensioen op een terrasje in Spanje of ITalie 's avonds laat.. Flesje Limoncello...sigaartje...en een leuk 'shotje'
vonk FPM Moderator Medewerker 13 april 2013 #6 Ok het gaat niet helemaal goed, maar ik vind dit filmpje toch wel zo geniaal. Het gelach ook op het eind hahaha.
Ok het gaat niet helemaal goed, maar ik vind dit filmpje toch wel zo geniaal. Het gelach ook op het eind hahaha.
Vuurwerk023 Registered User 15 april 2013 #7 Haha lachwekkend dit, maar toch maar de volgende keer wat meer afstand nemen..
M magnolia Registered User 19 april 2013 #8 en er is altijd wel iemand bij die de bui ziet hangen . ach ja dergeijke dingen horen gewoon bij een gezellige avond
en er is altijd wel iemand bij die de bui ziet hangen . ach ja dergeijke dingen horen gewoon bij een gezellige avond
chromeeh Registered User 19 april 2013 #9 Ik weet het, het is verschrikkelijk onverantwoord, maar heb me echt bescheurd om dit filmpje