Superblitz Knallrakete

Viber

Registered User
Ik heb laatst de Superblitz Knallrakete gekocht en getest. Ze gaan best lekker, dikke flits maar komen niet in de buurt van bijvoorbeeld de trueno rocket (nu gaat de trueno rocket ook goed hard). Ik weet zelf niet of ik nou de echte heb of een immitatie. Hieronder de plaatjes]:)

1898908klein6ng.jpg

1898911klein1yt.jpg

1898915klein7ne.jpg

1898914klein1yi.jpg

1898916klein3ee.jpg

RBA

Registered User
ik weet wel dat dit een imitatie is omdat de echte superblitz van weco is .
ik heb deze pijl laatst ook met iemand getest :p en ik vond de trueno rocket vetter en harder gaan !

Wizz

Registered User
tis gewoon een slechte chinese knalpijl met superblitz als naam.
heeft helemaal niks met weco te maken.

Viber

Registered User
DAT IS MEER DAN HET DUBBELE VAN WAT IK ERVOOR BETAAL ZEG!!

Mare, hoe zit het met de xtreme en de super blitz? Lijkt mij een aardig verschil...

Freaksfireworks

Registered User
Viber zei:
DAT IS MEER DAN HET DUBBELE VAN WAT IK ERVOOR BETAAL ZEG!!

Mare, hoe zit het met de xtreme en de super blitz? Lijkt mij een aardig verschil...

superblitz: 8,6gr
Xtrem: 35,5gr

en in de knal zit een behoorlijk verschil kan ik je vertellen

:w

djara

Registered User
Viber zei:
Slecht weet ik niet maar ze gaan wel grappig. Bedankt voor de info in ieder geval:w

najah ! ik betaalde er vorig jaar gewoon E8,- per pijl voor|:( ;( ! en als ik een grover schatting maak dan zouden die pijlen E 2,- waard zijn (mits je een groot aantal koopt)
zijn echt slecht.|:( kijk hij knalt wel leuk maar niet echt hard :eek: ! zeker niet voor wat ik er toen voor betaald heb ! dan komt er nog bij dat ze echt niet hoog gaan !
de trueno rockets zijn 10 keer beter ! en ze gaan lekker hoog met een gouden staart en redelijk hard !

groeten djara

Viber

Registered User
ghe, redelijk? Vind ze gruwelijk gaan! mja, over de superblitz dan maar weer. Ik vind ze wel grappig vooral woor wat je ervoor betaald...

RBA

Registered User
achja ieder zn eigen mening.
ik zou zeggen als je er 1 kan kopen voor 7 euro zou ik het wel doen om even uit te proberen.
ik had de pijl voor 7 euro gekocht .. leukke knal maarja, eens en nooit meer :w

djara

Registered User
RBA zei:
achja ieder zn eigen mening.
ik zou zeggen als je er 1 kan kopen voor 7 euro zou ik het wel doen om even uit te proberen.
ik had de pijl voor 7 euro gekocht .. leukke knal maarja, eens en nooit meer :w

nah ! kijk! als je helemaal geen lawinepijlen kan krijgen behalve die .. dan zou ik er wel 2 kopen voor die E 7,-.ps! maar dan heb je er ook maar 1 of 2 !
beter iets dan niets :p

fr@nk

Registered User
Ik heb deze vorig jaar ook gehad en betaalde er 9 euro voor dacht ik.

Ik heb nooit eerder andere lawine pijlen gehad dus niks te vergelijken maar toch vond ik ze lekker gaan!

Ze gingen ook goed omhoog.

Viber

Registered User
Ik heb vandaag me zoveelste superblitz geprobeert maar deze ging toch zeker wel harder als al die andre zeg!! Dat geeft nog maar weer aan dat deze pijlen niet echt betrouwbaar zijn qwa kwaliteit.

Laterr,

Viber:w

Dutch

Registered User
Hmm de mijne heten ook Superblitz knallrakete maar deze ziet er anders uit en komt uit belgie..

Heeft iemand voor mij miss een tip hoe ik deze het beste aan de stok kan vastmaken?

gantpoplin

Registered User
Ik zal wel even antwoord geven, de staaf kun je het beste gewoon lags de stok op leggen. De bovenkant van de stok moet gelijkend zijn met de bovenkant van de pijl dan boven en onderin van de pijl met ducktape aan de stok vast tapen! Kijken even of de pijl goed uitgebalanceerd is....Ik neem aan dat je de stok er bij hebt gekregen zo niet en je hebt zelf een stok dan word het een stuk moeilijker......Maargoed er van uitgaande dat je de stok bij de pijl hebt gekregen moet bovenstaande goedkomen!

Have fun!:w

Laatst bewerkt:
Bovenaan