Super Widowmakers

berstalon3

Registered User
Hey

ik zag nog nergens een topic over deze dingen.
Wat is jouw ervaring met deze dingen?
Ik kan er waarschijnlijk nog aankomen, het zijn van die dikke zwarte dingen, volgens mij een stuk of 4 in een pak.
Waar is de knal mee te vergelijken?
Alle info is welkom,

Gr. Bram

Sparkey

Registered User
Onderstaand een foto van een superwidowmaker. Voorafgaand aan de knal geeft hij een rode vlam, dan boem. Ikzelf was wel onder de indruk van de knal.

Laatst bewerkt:

Zaliotuur

Registered User
Je moet ff dit tussen je foto img tags plakken: http://freakpyromaniacs.com/album/data/500/medium/P1000394B.JPG dan werkt hij wel denk ik.
P1000394B.JPG

Dit is wel Sparkeys foto!!!

Laatst bewerkt:

Sparkey

Registered User
P1000393A.JPG

Hij doet het! Hier dan de tweede foto van een superwidowmaker (en dat allemaal dankzij Zaliotuur).

Laatst bewerkt:

iliasboy

Registered User
-Pyromaniac- zei:
Zijn deze nog in de handel?? en wat zijn hiervan de prijzen zou iemand dat mij kunnen vertellen alvast bedankt

massoL steef
Ja ik kan ze waarschijnlijk via via krijgen. Maar alleen maar per tien pakken. Dat is dan 80 euro. Ga het niet doen denk ik want voor dat geld koop ik liever supervlinders:9

near

Registered User
Jah het zijn hele nette knallers, een flinke dreun. Alleen soms redelijk duur, maar kon de doosjes voor 6 euro het doosje kopen enjah dan vind ik ze het wel waard;)

*Beetje offtopic*:+
We moesten voor CKV(culturele/kunstvorming ofzo) een filmpje maken.
We zouden een Picasso stelen, die in een kluis zat, maarjah hoe krijg je die dan open?!(de kluis was zelf gemaakt van hout) Nouwjah dan maar openblazen.(ik weet hier is het "NIET" voor bedoeld!!!) Maar het lont zodanig verlengt dat er meer als voldoende tijd was om te schuilen achter een muurtje... ook al zaten we achter het muurtje, we konden de planken (niet overdreven!) zo'n 25/30 in de lucht zien vliegen.
- - - -

Ik zal eens kijken of ik hem kan knippen en eens ergens online kan gooien.
*
Ik wil hier trouwens niemand AANZETTEN tot het opblazen van dingen!*

hc-freak

Registered User
Ik kan eraan komen 3 voor 7.50 had er gister 1 afgestoken,maar vond de knal wel wat tegenvallen heb dan liever de boller a betonstijker of de echte dieptebom jammer genoeg alledrie niet ,meer verkrijgbaar;(

deef0003

Registered User
op deze foto kan je goed zien dat er ook een strijk vlakje op zit

:w

Laatst bewerkt door een moderator:

loekuh

Registered User
ik kan er ook aankomen, voor 10 euro per 3 in een pakje, ja ze geven een zeer flinke dreun.heb gehoord van mensen dat ze die superwidows nog gewoon maken.

deef0003

Registered User
iLLuH zei:
denk het niet hoor aangezien die pakjes en de strijkers er allemaal wel oud uitzien
ze kunnen tog gewoon bij handelaren verkocht worden die importeren ze gewoon en niemand die het weet ook al mag het niet
ze kunnen er wel gewoon oud uit zien
maar ze geven een flinke dreun
en worden nog steeds gemaakt :w

iLLuH

Registered User
deef0003 zei:
ze kunnen tog gewoon bij handelaren verkocht worden die importeren ze gewoon en niemand die het weet ook al mag het niet
ze kunnen er wel gewoon oud uit zien
maar ze geven een flinke dreun
en worden nog steeds gemaakt :w

het zou wel kunnen maare ik d8 dat ze van de oude bex voorraden kwamen en daarom denk ik dat ze niet meer gemaakt worden

maximalistixx

Registered User
heb alleen maar goed eervaringen met die dingen, een harde doffe knal. een super vlinder is leuk, maar hier heb ik toch meer plezier van. ik had ze voor 8 euro per doosje van 3

vuurtje?

Registered User
ik vind dit de hardste grondklapper(harder als doodskop, supervlinders, panzers) enz.

Heb ze helaas dit jaar nog niet kunnen vinden.

Laatst bewerkt door een moderator:

iLLuH

Registered User
ik vind ze even hard gaan als supers timefuse maarjah dat is mijn mening
want die superwidows zijn eigenlijk al best heel oud :p kwaliteit van de huls gaat er ook op achteruit

echobrain

Registered User
vuurtje? zei:
ik vind dit de hardste grondklapper(harder als doodskop, supervlinders, panzers) enz.

Heb ze helaas dit jaar nog niet kunnen vinden.
ben ik het mee eens, geven een flinke dreun!
heb wel het idee dat ze ook krachtig genoeg zijn om een arm te amputeren, dus wees er voorzichtig mee...

Bovenaan