het bloed begint meer en meer te kruipen...tijd om serieus te gaan denken aan de aanschaffen van dit jaar...
Afgelopen jaar geswitched van het regulier crown pakket werk naar losse cakes, en er geen seconde spijt van gehad.
Afgelopen jaar me mede dank zij jullie reviews en filmpjes uitstekend vermaakt met vuurwerk van VuurwerkTotaal
lily magnolia's (8)
magic moments (2)
ultimate showdown
2M pakketje voor de kids
Series duitse pijlen
Persoonlijk was ik erg gecharmeerd van met name het goud werk en de multicolour tails. Nu ben ik voor dit jaar op zoek naar varianten hierop. tempo mag wat trager zijn, en bij voorkeur niet teveel groen. Hebben jullie tips? ben erg benieuwd.
budget ~300
merken direct voor handen: broekhoff, vuurwerktotaal, lesli, weco
reizen tot +- 1 uur rond amsterdam (enkele reis) geen bezwaar
Afgelopen jaar geswitched van het regulier crown pakket werk naar losse cakes, en er geen seconde spijt van gehad.
Afgelopen jaar me mede dank zij jullie reviews en filmpjes uitstekend vermaakt met vuurwerk van VuurwerkTotaal
lily magnolia's (8)
magic moments (2)
ultimate showdown
2M pakketje voor de kids
Series duitse pijlen
Persoonlijk was ik erg gecharmeerd van met name het goud werk en de multicolour tails. Nu ben ik voor dit jaar op zoek naar varianten hierop. tempo mag wat trager zijn, en bij voorkeur niet teveel groen. Hebben jullie tips? ben erg benieuwd.
budget ~300
merken direct voor handen: broekhoff, vuurwerktotaal, lesli, weco
reizen tot +- 1 uur rond amsterdam (enkele reis) geen bezwaar
Laatst bewerkt: