Sterfeesten te Sint-Niklaas (BE)

Beste,

Sommigen onder jullie kennen de Sterfeesten te Sint-Niklaas misschien wel.
Dit is een jaarlijks familie-evenement dat doorgaat in Recreatiepark De Ster.

Zoals elk jaar zal er ook tijdens de editie van 2011 een muzikaal vuurwerk plaatsvinden.
Het concept van de Sterfeesten is niet zo zeer gewijzigd, het blijft een leuke dag waar iedereen wel iets naar zijn of haar gading vindt.

Wat echter wel veranderd is, is de datum waarop het evenement doorgaat.
De vorige jaren vielen de Sterfeesten in de maand augustus, dit jaar zullen ze echter doorgaan op zaterdag 14 mei.
Tevens komt het evenement 'Het Land van Reynaert' aan bod op zaterdag 14 mei en zondag 15 mei 2011.

Om terug naar het topic vuurwerk te keren zou ik graag nog vermelden dat er ook een vuurprogramma is op zaterdag.

Programma zaterdag 14 mei:
Land van Reynaert en figurentheater van 14u00 tot 21u30
Vuurprogramma vanaf 21u00

Ron Jaluai (BE)
Cirqumstancia: Cirq Diabolique
Flame Oz (UK)
Sparks EFX (BE)
Pyromancer (NL)
Pyromantiek (BE)
Cirque Del Mundo
Bobarino meets Flamme Fatale
Stef Vetters
Vurige verlichting ...​

Muzikaal vuurwerk om 22u30

Wanneer?
Zaterdag 14 mei 2011 van 14u00 tot 23u30
Zondag 15 mei 2011 van 10u00 tot 18u00​
Waar?
Recreatiepark De Ster te Sint-Niklaas (N70)​
Toegangsprijs
Zaterdag 14 mei: 5 euro voor volwassenen; 3 euro voor kinderen van 5 tot 13 jaar,
gepensioneerden, kansenpashouders, personen met een beperking; kinderen tot 4 jaar gratis​

Voor meer informatie: ga naar http://www.sint-niklaas.be/vrije-tijd/evenementen/sterfeesten of contacteer ons via evenementen@sint-niklaas.be

Hopelijk tot gauw!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Leuke show, met een paar schoonheids foutjes.
werd iets eerder geschoten ivm het slechte weer wat richting St-Niklaas kwam.
eerst een laser show van 6 minuten en toen begon de vuurwerkshow van zo'n 17 minuten.
uiteraard werd de boel afgekondigd met 2 dikke 5" aba knalbommen.

Tony

Administrator
Medewerker
Leuke show, met een paar schoonheids foutjes.
werd iets eerder geschoten ivm het slechte weer wat richting St-Niklaas kwam.
eerst een laser show van 6 minuten en toen begon de vuurwerkshow van zo'n 17 minuten.
uiteraard werd de boel afgekondigd met 2 dikke 5" aba knalbommen.

Thanks voor de info!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Zooow eindelijk de film klaar in HD formaat.
Smiddags waren wij al die kant opgegaan.
zodat mijn kinderen 1 van bijna 3 jaar en die andere van 8 jaar daar nog lekker kon spelen.
in de verte kon ik het vuurwerk al zien staan. en eigenlijk keek ik er al naar uit.
het vuurwerk begon rond half 11 , iets eerder vanwege het slechte weer wat er in de lucht zat.
ik heb gefilmt van uit de hand en "Biertje" heeft de foto's gemaakt.
(standaard instelling van 4 secondes en F18 , geschoten met de draad ontspanner)
vanmorgen heb ik de foto's foto's even bewerkt en een kadertje eromheen gezet.
maar eerst de film en in de volgende post zet ik de foto's onder elkaar.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
GroteFoto-6BTPK3WT.jpg

GroteFoto-SSG37MUW.jpg

GroteFoto-AKAPXFSA.jpg

GroteFoto-SLJS3HT7.jpg

GroteFoto-FITHEOHA.jpg

GroteFoto-LBBOIMXB.jpg

GroteFoto-FBTR48KA.jpg

GroteFoto-EMRIRWRX.jpg

GroteFoto-OJF8VTW4.jpg

GroteFoto-VWMQHGNE.jpg

GroteFoto-E6T4ANOS.jpg

GroteFoto-USBUNEIS.jpg

GroteFoto-BCE47DXR.jpg

GroteFoto-UMPLZ6JR.jpg

GroteFoto-CJPZTJHL.jpg

GroteFoto-JRWIUH8G.jpg

Tony

Administrator
Medewerker
Mooie foto's biertke! Dat doet gij goed jong.

Film bekijk ik vanavond even. Ik ben benieuwd.

Thanks Boys

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Heb de film net wel bekeken. En vind het eigenlijk wat tegenvallen. Vind de hoeveelheid vuurwerk gewoon te weinig. Er zitten leuke stukken tussen en ook leuke bommen maar wel weinig. Voor iets waar je entree voor betaald mag je toch meer verwachten. heb zelf de show een paar jaar geleden gezien en die was zeker voller.

Tony

Administrator
Medewerker
Heb de film net wel bekeken. En vind het eigenlijk wat tegenvallen. Vind de hoeveelheid vuurwerk gewoon te weinig. Er zitten leuke stukken tussen en ook leuke bommen maar wel weinig. Voor iets waar je entree voor betaald mag je toch meer verwachten. heb zelf de show een paar jaar geleden gezien en die was zeker voller.

Volgens mij bied het schietende bedrijf dit voor een veel lagere prijs aan dan CBF deed en ergens moet je dat weer terug verdienen. Dit keer dus in het aantal producten zoals ik van jou begrijp.

niekie

Registered User

ola

De masterblaster is er ook geweest en misschien schieten ze te weinig maar ze schieten wel kwaliteit af !!! en daar hou ik wel van !!

greetings the masterblaster

Tony

Administrator
Medewerker
Ik heb de film net toch nog even bekeken. Er zitten leuke stukken tussen maar nog steeds teveel foutjes hier en daar waardoor het geen topshow kan worden. Single shots die niet de juiste richting op schieten of er moeten er een aantal niet afgaan, cakes die ergens doorheen pruttelen etc. Het zijn kleine dingen maar juist daardoor kan je jezelf onderscheiden. In cijfers uitgedrukt is dit voor mij een 6,5.

Bovenaan