Beste Mensen,
Deze afgelopen maanden tot aan de jaarwisseling is er door de media zo SUPER negatief bericht.
Kan mij niet herinneren dat Nederland eerder zo in twee kampen verdeel is/werd.
Met vooral de TEGEN standers aan het woord.
Altijd maar zeuren over het gevaar en het gebruik van het vele illegale vuurwerk.
Maar al met al is er ONDANKS de CRISIS toch wel weer voor zo'n 70 miljoen euro aan LEGAAL vuurwerk uit gegeven!
Dit moet toch ook zeggen dat er veel mensen juist WEL heel veel plezier aan consumenten vuurwerk beleven.
Ik vind het zo jammer waarom er zo'n tegen stelling moet zijn in VOOR of TEGEN standers?
Het verbod op consumenten vuurwerk vind ik zo ver gaan!
Jammer is waarom men nu ook niet eens op TV en radio laat horen hoe de rest van de Wereld om gaat met consumenten vuurwerk,
Nederland kijkt altijd zo graag als voorbeeld naar Amerika.
Nou daar is bv 4 juli een grote feestdag waar je overal consumenten vuurwerk kan kopen, zelf in tentjes op straat. Zo zijn er nog wel veel meer voorbeelden te noemen.
In Nederland wordt altijd alles op een hoop geveegd.
Er wordt ALTIJD gesproken over vuurwerk bommen.
Nou ik betwijfel of die dingen überhaupt wel VUURWERK genoemd moeten worden?
Het zijn gewoon explosieve welke HELEMAAL NIETS met vuurwerk of Nederland oud en nieuw te maken heeft.
Als ik zie dat er een auto of vuilnisbak opgeblazen wordt bijvoorbeeld.
Wat is jullie mening?????
Deze afgelopen maanden tot aan de jaarwisseling is er door de media zo SUPER negatief bericht.
Kan mij niet herinneren dat Nederland eerder zo in twee kampen verdeel is/werd.
Met vooral de TEGEN standers aan het woord.
Altijd maar zeuren over het gevaar en het gebruik van het vele illegale vuurwerk.
Maar al met al is er ONDANKS de CRISIS toch wel weer voor zo'n 70 miljoen euro aan LEGAAL vuurwerk uit gegeven!
Dit moet toch ook zeggen dat er veel mensen juist WEL heel veel plezier aan consumenten vuurwerk beleven.
Ik vind het zo jammer waarom er zo'n tegen stelling moet zijn in VOOR of TEGEN standers?
Het verbod op consumenten vuurwerk vind ik zo ver gaan!
Jammer is waarom men nu ook niet eens op TV en radio laat horen hoe de rest van de Wereld om gaat met consumenten vuurwerk,
Nederland kijkt altijd zo graag als voorbeeld naar Amerika.
Nou daar is bv 4 juli een grote feestdag waar je overal consumenten vuurwerk kan kopen, zelf in tentjes op straat. Zo zijn er nog wel veel meer voorbeelden te noemen.
In Nederland wordt altijd alles op een hoop geveegd.
Er wordt ALTIJD gesproken over vuurwerk bommen.
Nou ik betwijfel of die dingen überhaupt wel VUURWERK genoemd moeten worden?
Het zijn gewoon explosieve welke HELEMAAL NIETS met vuurwerk of Nederland oud en nieuw te maken heeft.
Als ik zie dat er een auto of vuilnisbak opgeblazen wordt bijvoorbeeld.
Wat is jullie mening?????