St Mary's festa's 2015, Malta.

Dennis010

Registered User
Dangerwife en ik zijn weer naar Malta geweest. Dit keer zijn we naar de festa's van verschillende dorpen geweest en in dit topic zal ik (en waarschijnlijk Vuurvent, die ook aanwezig was met zijn vriendin) de nodige films en foto's plaatsen. Dit alles om jullie een stukje mee te nemen naar de ongeevenaarde ervaringen die Malta opleveren.

Er staan van mij al drie filmpjes online op Youtube:

Er volgen binnenkort natuurlijk veel meer films en foto's :grin:

Laatst bewerkt:

vuurvent

Registered User
Dangerwife en ik zijn weer naar Malta geweest. Dit keer zijn we naar de festa's van verschillende dorpen geweest en in dit topic zal ik (en waarschijnlijk Vuurvent, die ook aanwezig was met zijn vriendin) de nodige films en foto's plaatsen. Dit alles om jullie een stukje mee te nemen naar de ongeevenaarde ervaringen die Malta opleveren.

Nou voorruit dan maar, tegenwoordig ben ik niet meer zo heel actief op forums, maar dan gooi ook ik maar wat beeld materiaal in dit topic!

Ook wil ik Dennis010 bedanken die me geholpen heeft met info omtrent dit feest, waren gezellige dagen! (Y)
En het Cisk bier smaakte prima (Y) :have a nice day:

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Fantastische beelden. Ik geniet met volle teugen. Moet een geweldige ervaring zijn geweest voor Dennis zijn vriendin om die baraq shell te schieten.

Moontan

Moderator
Medewerker
Bijzonder indrukwekkend schouwspel die wielen. Wat moet daar een tijd ingezeten hebben om zo iets te maken. Duurt ook vrij lang.

Moontan

Moderator
Medewerker
Onvoorstelbaar mooi deze shells. Groot, hard en prachtige effecten. En iedere shell is weer anders. Thnx Dennis.

Bovenaan