Spinnnende piraat?

Bermuda

Registered User
ik heb vorig jaar naar de buren gekeken, die hadden toen piraten die eerst gingen tollen en daarna knalden, zijn dat pirate specials? ik heb al op verschillende plekken gezocht,( avp, hier, google ) maar ik kan niet vinden, t is een domme vraag ik weet het maar kan iemand ff normaal antwoorden en niet zeggen ga zoeken ofzo want dat heb ik al gedaan

Laatst bewerkt door een moderator:

Yoshimitsu

Registered User
Bermuda zei:
ik heb vorrig jaar naar de buren gekeken, die hadden toen piraten die eerst gingen tollen en daarna knalden, zijn dat pirate specials? ik heb al op verschillende plekken gezocht,( avp, hier, google ) maar ik kan niet vinde, t is een domme vraag ik weet het maar kan iemand ff normaal antwoorden en niet zegge ga zoeke ofzo want dat heb ika l gedan

Dat is (lijkt mij) de 'Spinning Thunder'. Widowmaker die eerst gaat tollen. 12 in een pak (tog?) Vroeger nog bij Wimmers te halen d8 ik.

NLsandman

Registered User
Zag via google ook de naam turbo pirat en die waren van moog, ze spinden en braakten crackeling uit en daarna een knal.

topic starter: pirat specials zijn gewoon strijkers met iets meer kruit vulling.

maximalistixx

Registered User
ik dnek idd ook dat het spinning thunders zijn, een widowmaker die eerst tolt als een grondbloem en daarna knalt, ikzelf was er niet erg van kapot, hij tolt vrij kort en de knal is minder als een gewone widowmaker. heb deze dingen al tijden niet gezien, je had toen ook een double thunder variant, geloof van de zelfde fabrikant, waren ook al van die ondingen

Bovenaan