Spijkenisse AFGELAST!!!

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
30 April 2009 Koninginnedag vuurwerk te Spijkenisse

AFGELAST IVM GEBEUREN IN APELDOORN

plaats : Spijkenisse
provincie : Zuid Holland
wie : onbekend (voorgaandejaren wagenvoort)
wat : blokken show
waar : maasboulevard in de wijk "schenkel"
tijd : tussen 22:00 uur en 23:00 uur

san quinton

Registered User
Re: Spijkenisse

Ook dit jaar zal Wagenvoort vuurwerk deze show schieten.
Wel moet ik tot mijn spijt vermelden dat er erg gehakt is in het oorspronkelijke budget. Het is steeds moeilijker om in tijden van crisis goede sponsoren te krijgen voor oranjeverenigingen en dergelijke.:sad2:

Poziloc

FPM Hangouderen

Dat is opzich jammer! het was altijd een leuke show met blokken en die nog eens best lang duurde.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker

Ook dit jaar zal Wagenvoort vuurwerk deze show schieten.
Wel moet ik tot mijn spijt vermelden dat er erg gehakt is in het oorspronkelijke budget. Het is steeds moeilijker om in tijden van crisis goede sponsoren te krijgen voor oranjeverenigingen en dergelijke.:sad2:

Klopt, de hele crew van de oranje vereniging was vorig jaar opgestapt. en er zitten nu allemaal nieuwe mensen in de vereniging. Eerst zou er helemaal geen vuurwerk zijn , maar gelukkig is dat terug gedraaid.
Ook al is het budget iets terug geschroeft. volgens mij blijft er dan genoeg vuurwerk over.

fabianvzwol

Registered User

gaat dit vuurwerk vanavond door? In verband met het tragische ongeluk in apeldoorn worden namelijk op meerdere locaties de festiviteiten gestaakt (voor mij volkomen begrijpelijk).

Vanaf hier dus ook mijn medeleven voor de slachtoffers en nabestaanden.

vonk

FPM Moderator
Medewerker

gaat dit vuurwerk vanavond door? In verband met het tragische ongeluk in apeldoorn worden namelijk op meerdere locaties de festiviteiten gestaakt (voor mij volkomen begrijpelijk).

Vanaf hier dus ook mijn medeleven voor de slachtoffers en nabestaanden.

Van de gemeente site:

Alle officiële Koninginnedagactiviteiten in Spijkenisse zijn inmiddels beëindigd. Burgemeester Salet heeft hiertoe besloten na het incident in Apeldoorn. In overleg met politie en het organiserende Spijkkids is het besluit gevallen. Veel geplande optredens van diverse muzikanten komen te vervallen, alsmede het traditionele slotvuurwerk. In de cafés en op de terrassen worden de activiteiten langzaam afgebouwd.
Burgemeester Salet reageert geschokt op het incident in Apeldoorn waar meerdere slachtoffers zijn gevallen tijdens de rondrit van de Koninklijke familie.

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
De organisatie van de afgelaste vuurwerkshow in Spijkenisse moet met de leverancier van de afgelaste vuurwerkshow om tafel. ,,Die heeft natuurlijk gewoon kosten gemaakt,’’ zegt Frank van Pelt van Spijkkids, dat een groot deel van Koninginnedag voor zn rekening had genomen. ,,Het is natuurlijk een overweging om te vragen of het vuurwerk op een later tijdstip kan worden gehouden, maar ik denk dat 5 mei organisatorisch te vroeg is.’’
Bron: AD.nl

swhgbv

Registered User
Het vuurwerk heeft een nieuwe besteming gekregen.

vuurwerk%20Spijk.JPG

Bovenaan