spektakel vuurwerk

Status
Niet open voor verdere reacties.

EPE VS VAASSEN

Registered User
hallo heb een vraagje
ben eens op internet aan het kijken geweest waar je in belgië groote dozen kan halen maar volgensmij kun je dat alleen maar bij alpeco en bij euro Pyrotechnie?? kan er niet meer vinden dus misschien dat iemand mij kan helpen??

RNBakker

Registered User
hallo heb een vraagje
ben eens op internet aan het kijken geweest waar je in belgië groote dozen kan halen maar volgensmij kun je dat alleen maar bij alpeco en bij euro Pyrotechnie?? kan er niet meer vinden dus misschien dat iemand mij kan helpen??

Klopt hoor. Alpeco en Euro Pyrotechnie zijn de enige die spektakel vuurwerk verkopen. Mits je natuurlijk over de benodigde K.v.K papieren beschikt.

jaspertjuh

Registered User
Ik snap dat dit soort topics zinloos zijn, maar waarom moet er altijd direct met sarcasme gereageerd worden? Het komt de sfeer net zo min ten goede als mensen die zomaar topics aanmaken zonder eerst te zoeken :huh:

@ EPE VS VAASSE: Deze "dozen" (blokken, flowerbeds) zijn inderdaad alleen maar tekoop bij Alpeco en Europyrotechnici.
Je kunt ze enkel meekrijgen op vertoon van de juiste papieren (KVK).
Hier is meer info over te vinden op Freakpyromaniacs; gewoon even de "search" knop gebruiken dus :blink1:

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik snap dat dit soort topics zinloos zijn, maar waarom moet er altijd direct met sarcasme gereageerd worden? Het komt de sfeer net zo min ten goede als mensen die zomaar topics aanmaken zonder eerst te zoeken :huh:

Ik snap je reactie wel Jasper.
Maar als je lid wilt worden van FPM, krijg je eerst een stukkie tekst lezen, met daarin dat je de zoek functie moet gebruikt voordat je wat vraagt.

En trouwens ik heb nog een aantal verhuisdozen en bananendozen staan.:smile:

En Vaasen, via de klandestiene handel is ook genoeg te verkrijgen.

Laatst bewerkt door een moderator:

KoenL

Registered User
Deze thread gaat dicht.

Er staat op hun site en hier op FPM genoeg informatie over blokken.

Klik hier voor het assortiment van Euro-Pyrotechnie.
Klik hier voor het assortiment van Alpeco.
Klik hier voor het Alpeco gedeelte op FPM. Hier staat al heel veel informatie over blokken die ze daar verkopen.

Als je daarna nog vragen hebt over bepaalde blokken, kijk eerst even via de search of het niet al op het forum staat. Zo niet, maak dan pas een nieuwe thread aan.

Bedankt:blink1:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan