spanischcracker's wishlist 2012-2013

spanischcracker

Registered User
Heb mijn keuze's toch wel redelijk gemaakt. Het hangt van de kortingen af die ik kan krijgen bij de winkels waar ik ga bestellen of het er ook allemaal daadwerkelijk gaat komen. Misschien dat het iets minder gaat worden want heb ook nog een half karton silver salute en half karton big 19 staan. Wil ook nog een karton knalpotten halen alleen twijfel ik of ik de silver salute weer moet halen of dit keer een ander knalblokje..

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/20083

Hieronder zal ik bijhouden wat er besteld is.

Al besteld:

12 x Extreme Salute
1 x Event Box 4 Season's
12 x Big 19
1x 2-Pack Extreme
1x Imperial Blink
12x Thunderstruck
2x Silver willow
3x Phlox
2x Titanium Vulcano 2st.
1x China Red Thunderking 24st.
1x China Red Bastards 40st.
1x Heavy Legend Spiderking
1x Rude Awakening
1x Magic Moments
1x Event Cake 2
1x The Legacy
1x High Calibre
1x Extreme Salute 2.0
1x Fire Emblem
1x Colorfull Palmtree
2x Salute Cake 1
2x Big Rose
1x Shock Syndrome
1x Chain Reaction
1x Stars Over Paris
1x Mayday
2x Heavy 5
2x Crackling Candle 2st
1x Fluitbak 200shots
1x Wanted
3x Screamer
1x El Dorado
2x Psygo Mania
1x China Red Salute 25
6x Concerto Rosso
1x Battle
3x Silver Salute
1x New Years Pyro Box
1x Triple x Pijlen
1x Seven Sins
1x Killing Arrow
1x Zink Pijlen

Als mensen op of aanmerkingen hebben hoor ik het graag.

Laatst bewerkt:

boozebelly

Registered User
Prachtige lijst. Dus je zoekt nog een karton knalbakken... Wat dacht je van de Tears of Beauty? Persoonlijk vind ik die een goede prijs-kwaliteitsverhouding hebben. Ook ik neem die i.p.v. de Silver Salute vanwege dat gezeik met laag klappende bombettes vorig jaar.

Mystifying Sage

Registered User
Leuk lijstje...

Echter vermoed ik dat je een probleempje gaat krijgen met de scorpion 2 en 3 los te bestellen..
Staat hier wel als losse producten op de site, maar op de broekhoff site als zijnde een assortiment..

painkiller

Registered User
Holy crap wat een lijst. Gaat het er ook daadwerkelijk allemaal komen?
Mocht je een Hardix dealer in de buurt hebben kan je voor een karton dutch thunder/thunderstruck gaan. Heerlijke knalcake voor een nette prijs.

De earcatcher zou ik laten varen... 2 jaar geleden was het nog een geweldig product maar daar is niet veel meer van over.

spanischcracker

Registered User
Zat zelf ook aan de hardix blokjes te denken. alleen heb ik die nog nergens in karton vorm voorbij zien komen. Reva van Valkvuurwerk zei dat dat komt omdat hardix niet mee wilt werken aan karton verkoop. Maar misschien dat er ergens wat te regelen valt.

Het meeste gaat er komen. Er zijn nog een paar twijfelgevallen waaronder inderdaad de earcather. Zal van het productiejaar afhangen of ik die erbij doe.

Dat van die crown blokjes was ik inderdaad al bang voor. Hoop dat er wat te regelen valt bij mijn dealer want vind de andere 2 het geld niet waard zo aan de filmpjes te zien, ookal zeggen die niet alles natuurlijk.

rik777

Registered User
Wat een gave lijst!! Ik denk zomaar dat dit een super feestje wordt bij jou in de straat!

Wel opvallend dat je veel wolf heb dit jaar. Is natuurlijk ook de smaak die je zelf heb:D

spanischcracker

Registered User
Heb toevallig net een paar aanpassingen gemaakt. Heb besloten de gok niet te wagen met bonfireworks, deze cakes geschrapt en er een paar toppers van zena/vuurwerktotaal voor in de plaats gedaan plus 2 toppers van rubro.

Daarnaast nog 2 pakketten zink pijlen erbij gedaan en een aantal goede vulkanen/fontijnen. De nieuwe fontijn van china red komt er ook 3 maal maar die staat er nog niet bij.

Vind het zelf wel meevallen qua hoeveelheid wolff. De aantallen per wolff product is flink maar dat komt door de karton kortingen die je daar op krijgt!

Laatst bewerkt:

Savaga

Registered User
Die scorpions zijn nog wel los te krijgen trouwens, en ook nog met 40% korting geloof ik..

Laatst bewerkt:

spanischcracker

Registered User

Zijn zeker goeie fluitbakken. Alleen zijn die per stuk al 3 euro duurder dan die china red. Vorig jaar 95 voor 15 stuks betaalt(6,33 per stuk). Ben bang dat er niks anders op zit dan de china red gewoon te halen voor 9,95 per bak, ook geen verkeerde prijs natuurlijk. Maar dan worden het er geen 15..

Die scorpions zijn nog wel los te krijgen trouwens, en ook nog met 40% korting geloof ik..

Ok dat zou mooi zijn, enig idee waar dat is?

Bovenaan