Archief Spacer

fonsy007

Registered User
Broekhoff - Spacer.png
Meer informatie over Spacer:
Importeur: Broekhoff
Collectie: Overige
Artikelnummer: 1817
Advies verkoopprijs:
Online prijs:
Netto kruitgewicht:
Aantal stuks inhoud:
Kaliber:
Tijdsduur:
Assortiment
Schietrichting:
Bruto gewicht:
Karton eenheid:
Effect beschrijving:

Gevarieerd pakket met 7 vuurpijlen en divers klein vuurwerk.

-----------
TS gekaapt voor product info, originele post:
------------

Hallo mensen:cool:

Ik vroeg me af wat te verwachten is van de pijlen in het spacer assortiment en is het 8,95 waard en wie heeft er al ervaring met dit pakket?

Ik hoor graag reacties:happy:
imgres

Laatst bewerkt:

DioR

Registered User
Voor €8,95 aan pijlen hoef je denk ik niet veel te verwachten. Over het algemeen betaal je die prijs voor 1 fatsoenlijke pijl naar mijn mening.
Ik denk dat dit pakket wel leuk is om even weg te stoken. Persoonlijk heb ik er geen ervaring mee, maar denk dat je het niet hoeft te kopen als je toppijlen wilt

Michel_G

Zilveren Member
Heb geen ervaring met dit pakket, maar als ik aan de hand van de afbeelding een beetje de grootte moet schatten, lijken de pijlen wat weg te hebben van de INXS pijlen die broekhoff ook in het assortiment heeft. Als ze die enigszins benaderen, dan zijn het best aardige pijltjes. In de INXS pijlen zitten, zeker voor het geld, nog best leuke effecten!

fonsy007

Registered User
Heb even de filmpjes bekeken van de inxs pijlen en zien er goed uit voor die prijs. Volgens mij kon je ze een beetje vergelijken met de Fire pijlen van dynasty of zie ik dat verkeerd:tounge:

shinji

Moderator
Medewerker
Jawel, heb samen met de kids vorig jaar dit pakketje gestookt en ik was aangenaam verrast door de kwaliteit van de pijlen. Voor dat geld is het een dikke aanrader

rockroll

Registered User
Het spacer assortiment is van goede kwaliteit hoor. ik heb hem ook gehad. De pijlen zijn ook nog echt mooie effecten ook!

Een beetje laat maar hier dan maar een opsomming met wat er in zit:

* Pijlen
* Fontijntjes
* knalerwten
* trejtouwjtes
* Romeinsekaars
* Fonteinen
* Rotjes
* Van die breakdancers ( knetterdingen )
* Disco flitsers
* En van die groene knal lint. ( Kom even niet op de orginele naam...)

Groetjes

rockroll
!

Bovenaan