Singel shots F2 verboden per 2021

martijn_vuurwerkgek

Registered User
Prima de lol was er van mij toch al af na verbod op F3.
De branche heeft het zelf ook veroorzaakt.. die krengen worden door iedere importeur in een bulkverpakking aan de man gebracht en we weten allemaal dat na 10x recht omhoog nummer 11 t/m 50 op zn kop gezet wordt.

Zolang ze maar met hun poten van de cakes en compounds afblijven.

Kijken hoelang het duurt voor de jeugd de budgetpotjes op zn kop door de straat gaat schieten kunnen we daar ook afscheid van nemen.

Plum Bloom

Registered User
Lijkt mij wel, anders blijven leveranciers met een gigantische rest voorraad zitten.

Komende jaarwisseling, 2019-2020, voor het laatst. Staat toch duidelijk in post 1? Staat ook duidelijk dat kosten voorraden onverkoopbaar vuurwerk voor rekening van de verkoper komen. Prijsval F2 single shots in de komende anderhalve week ligt voor de hand. 't Is overigens nog maar de vraag of er wel zo veel voorraad is, volgens mij.

joszie

Zilveren Member
De komende week waarschijnlijk overal enorme stuntaanbiedingen voor single shots. Of hele dozen worden teruggenomen door importeur? De meesten daarvan hebben nog afzetmarkt in andere landen...

Volgend jaar de singel shots, daarna de pijlen, nog een jaar later al het knalvuurwerk en voila over 4 jaar is er niets anders meer dan grote compounds en fonteinen. Totdat de milieugekte helemaal doorgeslagen is en vanwege uitstoot alles verboden is...

nieuwe generaties groeien met steeds minder vuurwerk op waardoor er over 2 generaties niemand meer gewend is aan zelf vuurwerk afsteken.

Z@P

Registered User
Ik voorzie een revival van jaren 90 taferelen in Belgie. Wat een onzin verbod weer. Allemaal te danken aan die graftakke pubers die er niet normaal mee om kunnen gaan en importeurs die stunten met deze dingen en de kwaliteit steeds verder omlaag gooien. Tis wel best ik rij naar belgie om mm fix te halen dan maar ;-)

GMP82

Zilveren Member
Komende jaarwisseling, 2019-2020, voor het laatst. Staat toch duidelijk in post 1? Staat ook duidelijk dat kosten voorraden onverkoopbaar vuurwerk voor rekening van de verkoper komen. Prijsval F2 single shots in de komende anderhalve week ligt voor de hand. 't Is overigens nog maar de vraag of er wel zo veel voorraad is, volgens mij.

Nee er staat verboden vanaf jaarwisseling 2020-2021.
Dus dan mag het 31-12-2020 tot 0.00 nog verkocht en afgestoken worden. Tenminste, zo lees ik het.

maartenvincent

Registered User
Jongens, grote singleshots gaan we kwijt zijn.
Naar België of Duitsland rijden heeft geen zin, want ze mogen daar ook niet verkocht worden. (In Duitsland wel met papieren, maar daar hebben we niets aan).

Bovenaan