Leuk blok, afgelopen jaarwisseling ook gehad, heb net nog ff 't filmpje hiervan bekeken. (sorry kan hem niet online zetten) Het blok duurt ongeveer 35 sec. en stijgt, zoals de naam al doet vermoeden met een zilveren staart omhoog, om vervolgens in een zilveren crossette uiteen te spatten met als kern wat crackling. Deze crackling is net zo'n soort crackling als dat 25 schots "grand crackling" potje van bonbridge alleen dan iets 'magerder'. ik weet eigenlijk niet ofdat dit crackling effect nou juist wel of juist niet zgn. dragon-eggs zijn??? Maar ik kan dit effect in ieder geval wel waarderen. Wat betreft de snelheid kan ik kort zijn, lekker vlot, ongeveer 4 a 5 effecten per seconden dus de lucht is goed gevuld. Het 'geweld' is natuurlijk wel iets minder omdat we het hier over crossettes hebben, maar de knallen op de grond veroorzaakt door het afschieten zijn toch wel lekker! Al met al een leuk blok en door zijn grootte ook een redelijk stabiel blok, maar een paar zandzakken tegen de zijkanten kan natuurlijk nooit kwaad

veel plezier ermee
@Anthony_bomb. en Firework-boy, vorig jaar koste dit blok bij alpeco 140 euro dus het zou zo kunnen zijn dat hij nu rond de koers van 150 ligt, maar mischien dat mr. mich hier uitsluitsel over kan geven, ik neem aan dat hij of een kennis van hem dit blok pasgeleden heeft gekocht