Show Kermis Düsseldorf

Juul

Moderator
Medewerker
Iemand nog parkeertips? Mijn plan was om te gaan, maar schijnt echt ontiegelijk druk te zijn.

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik heb gewoon een rijtje parkeergarages uitgezocht, vast wel ergens plek. Maar je zit wel op minimaal 2,3km lopen.
Er is op die zelfde afstand ook een Park & Ride locatie, lijkt gratis parkeren, maar of er plek is..

mans5

Registered User
Waar kan je het beste gaan staan?is het vuurwerk op de zelfde plek als japanstag of alvast bedankt

Schuim

Moderator
Medewerker
Onder of op de brug, of als je er echt met het neusje op wil staan moet je even achter de kermis installaties door.
Maar ook de overkant is prima.

Schuim

Moderator
Medewerker
Schuim heeft in het verkeer vast gestaan in de stad, maar dan ook muur vast.. Met nog een kwartier te gaan begon het weer te rijden en ben toen maar huiswaarts gegaan.. Er heerst een soort van vloek op die show voor me :(

Edit: fraaie shells zijn er gebruikt zeg!

Chrissie81

Registered User
Schuim heeft in het verkeer vast gestaan in de stad, maar dan ook muur vast.. Met nog een kwartier te gaan begon het weer te rijden en ben toen maar huiswaarts gegaan.. Er heerst een soort van vloek op die show voor me :(

Edit: fraaie shells zijn er gebruikt zeg!

Hoe laat kwam je aanrijden dan?

Schuim

Moderator
Medewerker
Ik had 1,5u de tijd bij aankomst in de stad. Die P+R was toen helemaal vol en koste me ook 10 minuten om er doorheen te komen.
Ik kwam daarna op de route richting de brug die langs de kermis op liep terecht, en de parkeergarage die je dan tegen komt puilde ook al uit. Die route liep met de minuut verder vast, helemaal omdat ze verderop een aantal richtingen afsloten. Wat toen nog niet zichtbaar was.
Er kwamen uiteindelijk 4 banen op 1 terecht zeg maar. En de momenten dat ik me er tussen uit had kunnen vechten om om te keren waren er weinig. Maar had er uiteindelijk wel voor moeten kiezen en gewoon aan de centrumkant te gaan parkeren.

We hadden vertraging in de vertrektijd gehad, en dan deze situatie.
Lesje voor de volgende keer zeg maar ^^

Laatst bewerkt:

Bizzle

Registered User
Ik navigeer altijd op Novotel City West aan de Niederkasseler Lohweg. Zat daar altijd met een overnachting tijdens Japantag. Groot bedrijvengebied met gratis parkeren. Naar schietlocatie vanaf hier is het 30/35 minuten lopen. Ideaal dus. Als ik geen overnachting pak, navigeer ik alsnog daar naar toe, en zet dan de looproute naar schietlocatie op maps aan en volg die met de auto, grote kans dat je nog dichterbij kan parkeren!

Bovenaan