Schietlijst en bestelde verlanglijst MStukker 2013-2014

mstukker

Registered User
Beste allen,

Hierbij m'n schietlijst/volgorde voor dit jaar...

mstukker-albums-schietvolgorde-2013-2014-picture4418-vw1314a.jpg

Inmiddels is alles wat er in m'n onderstaande verlanglijst staat besteld (of ligt nog opgeslagen:smiling:)
Helaas wel iets minder als vorig jaar maar volgens mij lukt het hier dit jaar ook aardig mee.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/15767

Mochten jullie nog suggesties of aanvullingen/opmerkingen hebben dan hoor ik het graag!!!

mstukker

Registered User
Ga je dit in show form schieten? Of schiet je het gewoon los achter elkaar? :happy:

Deels los en deels doorgelont. De potten welke ik wil doorlonten heb ik samen in 1 hokje geplaatst en met lijntjes verbonden.
Wil dus eigenlijk eerst 10 potten los schieten en daarna 6 combinaties met als afsluiting de Garden of Eden.

Het doorlonten doe ik overigens allemaal met normale groene visco, vind het wel zo leuk (noem het ouderwets) om zelf dingen aan te steken (blijf toch een beetje kinds :embarrased: ).

smilli

FPM Filmer
Ik zou absoluut met de Garden of Eden eindigen, de Big Momma is leuk maar kan qua geweld niet op tegen de garden.

passion fruit

Registered User
Je bent een duidelijke Wolff fan zo te zien. Eindigen met de BM en Garden of Eden is een goede keuze. Neem je de salutes dan ook mee in die finale?
Wat ik me afvraag is waarom je 2x de Dragon Box gehaald hebt? Is die in het verleden goed bevallen of heb je ze voor een zacht prijsje weten te halen?
Aan het commentaar van de FPM leden te zien is die box niet echt geweldig. Voor dat geld kun je anno 2013 veel betere cakeboxen halen.
Verder is het een toffe lijst geworden zonder meer..

mstukker

Registered User
Je bent een duidelijke Wolff fan zo te zien. Eindigen met de BM en Garden of Eden is een goede keuze. Neem je de salutes dan ook mee in die finale?
Wat ik me afvraag is waarom je 2x de Dragon Box gehaald hebt? Is die in het verleden goed bevallen of heb je ze voor een zacht prijsje weten te halen?
Aan het commentaar van de FPM leden te zien is die box niet echt geweldig. Voor dat geld kun je anno 2013 veel betere cakeboxen halen.
Verder is het een toffe lijst geworden zonder meer..

Ik moet zeggen dat ik de laatste jaren eigenlijk meer en meer naar andere importeurs ben gegaan i.p.v. Wolff. Echter kon ik inderdaad voor een zeer schappelijke prijs wat van iemand overnemen, er zitten dan ook een aantal producten tussen welke ik zelf anders niet zo 1-2-3 had gekozen. Dit geldt dan ook voor de Dragon Box(en), met name gezien het commentaar hier op FPM. Maar goed, per 2 afsteken lijkt me op zich nog best wel een mooi gevulde lucht. Scheelt in ieder geval dat alles al bijna een jaar staat te drogen...

De SS (en een aantal andere producten natuurlijk) steek ik gedurende de hele avond af en niet om 00.00 uur.

passion fruit

Registered User
Ah, dank voor de verduidelijking. 2 Dragon boxen tegelijkertijd lijkt me idd alsnog vet gaaf om te zien.
Veel plezier alvast met afsteken straks! :)

mstukker

Registered User
Sorry, kan het toch niet laten om nog wat bij te kopen... In dit geval 2x New Moon en 2x Hypnotised.

Mede in verband hiermee ook een nieuwe volgorde gemaakt voor 00.00 uur (zie hieronder), reden is dat ik 's middags en in de vooravond toch iets meer wil gaan afsteken en voor twaalf uur de grotere combi's wil bewaren. Mochten jullie n.a.v. deze volgorde nog suggesties en/of opmerkingen hebben...ik hoor het graag!!!

mstukker-albums-schietvolgorde-2013-2014-picture4452-vw1314b.jpg

Tevens hier nog mijn aangepaste (bestelde) lijst: http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/15767

ThunderBall

Registered User
Ik geloof dat ik idd. voor de Zena Revolution zou gaan als dat een mogelijkheid is verder zijn er niet zo veel langdurige boxen buiten cafferata's platinum box en de gewone zena box.

Ik hoop dat het tot de mogelijkheden behoort voor je, zelf heb ik de Royal Celebration box gekozen toen die nog 3 min. duurde, inmiddels duurt ie nog geen ander halve minuut meer :sad:, dus die valt ook af als je langdurig wil.

Bovenaan