Scheveningen

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Internationaal vuurwerk Festival te Scheveningen
20-21-22 Augustus 2009

plaats : Scheveningen
provincie : Zuid Holland
wie : Dreamfireworks
wat : Prof vuurwerk
waar : op ponton in de noordzee naast de Pier
tijd : 22.00 EN 23:00

marcel29

Banned
Sorry als je laatste nieuws bekijkt op www.vuurwerkscheveningen.nl zie je dat vanwege waterschade aan de mortieren en installaties het vuurwerk vanavond wordt afgelast en verspreidt wordt over de vrijdag en zaterdag avond.
Ben ik ff blij morgen avond samen met mijn vriendin te gaan :amuse:

Laatst bewerkt:

Sweet Laker

Registered User
Beter schieten ze dan 4 extra grote shows ipv 6 mini's. Maakt voor de 'competitie' toch geen klap uit en de show zelf kan er alleen maar nóg beter van worden :D

pyro per

Registered User
jammer dat het vuuwerk is afgelast, maar aangezien ze waarschijnlijk geen verguning hebben gehad om de shows te verplatsen, zullen ze nu de shows niet naar vanavond en morgen avond kunnen verplaatsen, ook op de site http://vuurwerkscheveningen.nl/ staat: Als het doorgaat worden er 2 vuurwerken afgeschoten, om 22.00u en 23.00u, we zullen het zien vanavond en morgen avond :)

pyro masterawi

Registered User
Nogmaals, voor de mensen die een afstand moeten leggen om bij de show tekomen adviseer ik om lekker thuis te blijven. De shows van scheveningen zijn echt gewoon te triest..

svenseo

Registered User
daar gaan we weer...

"de shows zijn triest"
Jammer dat iedereen het zo goed weet allemaal,maar als ze het zelf moeten doen wil ik het ook allemaal nog wel eens zien!!

Rallyfanaat

Registered User
ik kom al een paar jaar in scheveningen tijdens het festival, echt wel de moeite waard. de klappen zijn niet zo zwaar maar dat komt omdat je op open water zit.
het is echt wel mooi. waarom komen er anders honderdduizenden mensen op dit evenement af??

jaspertjuh

Registered User
Wie het kleine niet eert.... :amuse:

We moeten blij zijn met elke show die in Nederland geschoten wordt.
Vind je het niks? Blijf dan vooral thuis, maar elke show is toch meegenomen?

Wel ben ik het ermee eens dat het (zogenaamde) "festival" heel groots wordt aangekondigt, en dat kan inderdaad een verkeerde indruk geven wat vooral vervelend is voor mensen die er erg ver voor moeten reizen.

De 2 shows vanavond gaan trouwens gewoon door!

Laatst bewerkt:

pyro per

Registered User
het is maar net of je het de moeite waard vind om erheen te gaan, ik moet bijvoorbeeld morgen 2 uur reizen om te gaan kijken, maar ik vind het wel mooi vuurwerk, maar je moet niet te veel verwachten indd.
maar het is zeker wel mooi om naar te kijken.

Bovenaan