Saturn Missile

FPM ProductBOT

Registered User
Katan_Diversen_Saturn_Missile_25_shots_new_2011_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Saturn Missile[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Katan Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Diversen[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td][/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ [/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td] gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td][/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]25[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td][/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 15/10/2012[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting
Klik hier voor de database link
[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

DioR

Registered User
Vind dit nog steeds erg leuke potjes. Lekker irritant en niet duur.
Betaalde volgens mij vorig jaar voor een dubbelverpakking nog minder dan 2 euro.

maartenvincent

Registered User
Heerlijke dingen met toch wel leuke knalletjes er bij.
Had er 4 pakken van (ik had een lijstje geschreven, ik wou 4 stuks, ik kreeg 4 pakken :hehe!:)

Dim

Product Beheer
Medewerker
Maarten, je bent toch bij Top Vuurwerk Rotterdam geweest? Weet het niet meer hoor... Maar klinkt als een fout die veel meer gemaakt werd! Beko verkocht ze toen ook! 1 voor een euro. Als je ze dan ingepakt in de bunker zet dan worden ze per pakje weg gegeven.

maartenvincent

Registered User
Nee, Stienen in Sittard (Zuid-Limburg) :p Kom daar al jaren. Ik was ook niet echt duidelijk geweest. Ik had voor me zelf opgeschreven dat het er 4 stuks waren in 1 verpakking, maar ik kon goed begrijpen dat ze dachten dat ik 4 pakken wou hebben. Het maakte me niet zoveel uit eigenlijk, want ik had dat jaar een (voor mijn doen) heel groot budget.

jetztgehtslos

Registered
Maarten, je bent toch bij Top Vuurwerk Rotterdam geweest? Weet het niet meer hoor... Maar klinkt als een fout die veel meer gemaakt werd! Beko verkocht ze toen ook! 1 voor een euro. Als je ze dan ingepakt in de bunker zet dan worden ze per pakje weg gegeven.

Afgelopen jaar heeft TOP deze niet meer verkocht. Anders had ik ze voor 1 euro meegenomen Dim...

Bovenaan