San Sebastian 2014 - Programma

Moontan

Moderator
Medewerker
San Sebastian 2014 - Programma

Pirotecnia Vulcano (Madrid) – 9 augustus

Pirotecnia Martarello (Italië) – 10 augustus

Lieto Fireworks (Italië) – 11 augustus

Pirotecnia Pyrovision (Oostenrijk) – 12 augustus

Pirotecnia Pibierzo (León) – 13 augustus

Pirotecnia Martí (Castellón) – 14 augustus

Pirofantasía Carlos Caballer (Valencia) – 15 augustus

Ricasa pyromusical - 16 augustus

Bron:
http://www.pirofan.com/reportajes/1...rso-de-fuegos-artificiales-san-sebastian-2014

Laatst bewerkt door een moderator:

smilli

FPM Filmer
Oh wat een heerlijke line-up, dat word weer een paar dagen genieten:lub:
16 augustus nog een afsluitende piromuscial door Ricardo Caballer, mag bij de startpost.

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Vulcano - 51º Concurso Internacional de Fuegos Artificiales de San Sebastián
Primer castillo del 51 Concurso Internacional de Fuegos Artificiales de Donostia - San Sebastián disparado por la Pirotecnia Vulcano de Madrid el 9 de Agosto 2014, estreno de la empresa en este concurso.

film van Pirofan Pirotecnia

tronetti

Registered User
Lekkere show van Vulcano!
Voor mij hoeven ze niet elke keer van die stepper beelden te maken tijdens de show of een thema.
In de opening vond ik het wel gaaf.
Crackling finale vond ik ook top!

Erg benieuwd naar Ugo Lieto, en Pyrovision!
Lijkt me een mooie ervaring daar eens te schieten.

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Over het algemeen een vrij matige show van Martarello. Steppers zijn lekker en t goud beeld is wel aardig, finale ook lekker Italiaans. Maar tot aan t goud beeld vind ik t maar saai.

Moontan

Moderator
Medewerker
Tercer disparo de la 51 Edición del concurso Internacional De Fuegos Artificiales de Donostia/San Sebastian,a cargo de la pirotecnia Lieto Fireworks de Italia.
film van Jartocore

smilli

FPM Filmer
Over het algemeen een vrij matige show van Martarello. Steppers zijn lekker en t goud beeld is wel aardig, finale ook lekker Italiaans. Maar tot aan t goud beeld vind ik t maar saai.

Mee eens, Martarello was gewoon slap.
Lieto schoot gisteren een heerlijke Italiaanse show, prachtig!
Vulcano vond ik ook top met de heerlijke stepper beelden en kwaliteits materiaal.

Pyrovision heeft een behoorlijk vol veld staan met goed materiaal, ben benieuwd naar vanavond:smiling:

tronetti

Registered User
Had van Martarello ook niet veel meer verwacht, dan ze hier hebben neergezet.
Veel Chinese import, en hier en daar een Italiaanse cylinder, die ze van diverse bedrijven meenemen.

Ik keek dan ook meer uit naar Ugo Lieto, opzich geen verkeerde show, maar ze hebben al beter gedaan.
Geweldig was hun beeld met Pioggia Bianca, erg goed materiaal, met hun typische fotoflits in de burst. (Ugo Lieto Trademark)
Jammer dat hun traditionele meerslagen geen controbombe bevatten, maar elke keer een Chinese peony/chrysanthemum als afsluiter. Heb elke keer het gevoel dat het niet af is.
Goed om te zien dat ze de laatste jaren steeds meer buiten Italië gaan schieten. Ik wil ze wel een keer zien in Knokke...

tronetti

Registered User
Pyrovision heeft de eerste 2 versnellingen maar overgeslagen, en is maar direkt in de 3e versnelling de show begonnen.
Erg goede show van hun, met een hoog tempo, waar het ene beeld het andere beeld snel opvolgd.
Voor mij de beste show tot nu toe. Ook het publiek was erg enthousiast.
Alleen het laatste salvo was een beetje tam, en het had áf geweest als het zilverbeeld wat langer bleef hangen, maar het kan de pret niet drukken.

Topshow!

shinji

Moderator
Medewerker
Bij mij staat Pyrovision altijd voor creativiteit, maar ook voor minimalisme. Ze schieten vaak shows met niet al te veel materiaal. Nou, dat geldt niet voor deze show, de creativiteit wordt hier ondersteund met volle lucht en heel mooie bommen. Inderdaad een topshow en Carlos zal heel hard zijn best moeten doen om dit te overtreffen.

smilli

FPM Filmer
Inderdaad een hele fijne van Pyrovision, genieten geblazen van het felle kleuren spektakel!
Straks Pibierzo die misschien nog wel meer materiaal bij zich hebben, helaas wel bijna alles chinees.

shinji

Moderator
Medewerker
Verrassend leuke show van Pibierzo, de gouden regen met rode fotoflash is zelfs geniaal. Jammer van het Martarellomomentje op 13min.

tronetti

Registered User
Er klapt een salute op de grond vlak voor dat 'Martarello-Dream momentje', als ik het goed heb.
Denk dat daarom e.e.a. niet afgaat daana.
Op zich wel een lekkere show met een volle lucht, finale was ook lekker dik aangezet.
Wel vrij veel standaard effecten, maar het verveelde me niet door de manier van schieten.

Wil ze wel eens zien in de 'rivierbedding'.
Geloof niet dat we dan teleurgesteld worden!

tronetti

Registered User
Mooie technische show van Marti, alleen vergeleken met de vorige 2 deelnemers is hij naar mijn beleving wat tam geschoten.
Weinig kleur variatie, en opvallend veel goud. Het goudbeeld vóór de finale was wel dik aangezet, evenals het goudglitterbeeld in de finale.
Persoonlijk houd ik er wel van als ze de finale kleur voor kleur opbouwen naar een slotstuk in goud of zilver, alleen was het tempo wat aan de lage kant.
De laatste salvo's in Z-shape in goud, reports, en salute's pakten wel mooi uit.

Goede show, maar ik had meer van hun verwacht. Pyrovision staat bij mij voorlopig nog op de eerste plaats.

smilli

FPM Filmer
Vond Pibierzo juist een slechte show schieten zeker voor zo'n festival, veel herhalingen en slecht materiaal.
Ging inderdaad een 60mm in de buis die wat consu:)sad:) ontstak.
Marti heb ik van genoten met leuke themas en heldere kleuren, ritmisch geknal deed het ook goed en hier een daar bijzondere shells.
Heb binnenkort ook nog wat interessante beelden vanaf het schietveld.

Zometeen Carlos Caballer en je weet wat dat betekent met de Candle Koning!

Bovenaan