Samen Vuurwerk kopen Midden/Zuid Limburg.

painkiller

Registered User
Het is voor ons Limburgers al wat dunner gezaaid met goede winkels laat staan zaken die een leuke Freak actie hebben.
Nu is mijn idee om met de (paar) Limburgers die hier rond zwerven onze krachten te bundelen en op die manier een leuke korting af kunnen spreken.
Ik heb inmiddels al leuk contact gehad met Zena Roermond en met Stienen fireworks Sittard.
Zena Roermond voert natuurlijk alles van Zena en Stienen levert oa. Bonfireworks en de Dynasty collectie van Wolff.
Beide zaken zijn bereid hoge kortingen te geven bij afname van een grote bestelling. Dit kan bij het afnemen van kartons of speciale artikelen zelfs zeer hoog oplopen.
Heb je interesse om mee te bestellen laat het hier dan even weten.
Beide winkels is beloofd dat zij half november een idee krijgen van de grote van de bestelling.

Aanmeldingen tot nu toe:

Forumnaam: Painkiller
Voorkeur winkel: Stienen Sittard
Artikelen kartonkorting: Aftershock-Thunder/Thunderstruck, Wodka-blue, Gorgeous
Link verlanglijst: Merijn's lijst

Forumnaam: Kaboom05
Artikelen kartonkorting: Dutch-Thunder, Outblast, Delta-Devil

Forumnaam: Pancake77
Artikelen kartonkorting: Dutch-Thunder/Aftershock-Thunder, Wodka-blue, Gorgeous

Forumnaam: Tha_T
Artikelen kartonkorting:Wodka-blue, Gorgeous, Treasure-island

Forumnaam: Gizmo Razer

Forumnaam: Arezz

Forumnaam: Maartenvincent

We zijn eruit!
http://www.freakpyromaniacs.com/for...menkopen-actie-stienen-fireworks-sittard.html

Laatst bewerkt:

Silver Palm

Registered User
Re: Samen Vuurwerk kopen Midden Limburg.

Een goed initatief van je, maar door de geografische ligging van ons limburg is een bezoekje aan Belgie of Duitsland snel gemaakt. Dus ook voor het niet proff. spul is er in beide kanten veel keuze. Een leuk initatief van je maar of je succes krijgt ik weet het niet. Het samen krachten bundelen is wel een goed idee van je om kwantumkorting te krijgen.

Dim

Product Beheer
Medewerker

Erg goed initiatief laatst ookal aangehaald door Bridge in een ander topic. Ik hoop dat je mede freaks vind om een mooie besteling te doen bij de winkels, met natuurlijk een goeie korting. Ben zelf ook benieuwd of er veel Freaks uit Tilburg hier op het forum zitten.

Freaks uit Tilburg laat je horen!! hahaha

elmo

FPM Moderator

Erg goed initiatief laatst ookal aangehaald door Bridge in een ander topic. Ik hoop dat je mede freaks vind om een mooie besteling te doen bij de winkels, met natuurlijk een goeie korting. Ben zelf ook benieuwd of er veel Freaks uit Tilburg hier op het forum zitten.

Freaks uit Tilburg laat je horen!! hahaha

Tilburg?? LIMBURG koekwous,

Wel een goed voorstel hoop dat je reacties krijg ,elke euro die je kan besparen is er 1

Dim

Product Beheer
Medewerker

Wel een goed voorstel hoop dat je reacties krijg ,elke euro die je kan besparen is er 1

Is toch bijna hetzelfde jonguh? NEE? Niet? oh sorry! héhé!

painkiller

Registered User

Even voor de duidelijkheid: Het gaat er niet om dat ik mijn vuurwerk dan goedkoper kan halen. Mocht er niemand reageren maar ik weer fijn een ritje naar lopik. Dit is juist bedoeld voor de Freaks die een wat lager budget hebben en op deze manier dan toch een leuke korting me kunnen pikken. Dus mocht je maar 100,= of 200,= uit willen geven hoor ik het ook graag, 5 x 200,= zijn er ook 1000,=!

Is toch bijna hetzelfde jonguh? NEE? Niet? oh sorry! héhé!

Lijkt er wel op maar hier praten ze niet maar zingen ze :happy:

RoYvette

FPM Filmer

Ein good idee van dich Painkiller, sjlum! Als wij thuis hadden doorgehouden, was dat idd ook aantrekkelijk geweest. Alle Limburgers maak hier gebruik van zou ik zeggen! Gr. vanuit Limbabwe

maartenvincent

Registered User

Stienen heeft dynasty? Kom er toch al jaren, maar meer als een paar cakes heb ik er nooit gezien. Stienen voert inderdaad Bonfireworks, katan, Hardix, en dan nog een paar producten uit verschillende andere collecties.
Ik zou graag meedoen, maar ik weet nog niet of ik dit jaar uberhaupt vuurwerk ga kopen. Dat zal dan pas eind december beslist worden. Toch bedankt voor het prachtige initiatief.

rinsje007

Registered User

Tilburg!!
dit is overigens pas mijn eerste bericht op het forum.
heb lang geleden ooit dit account aangemaakt maar heb er tot mijn spijt niets mee gedaan
heb al wel veel gelezen en zal nou proberen ook wat actiever te zijn.

Tony

Administrator
Medewerker

Tilburg!!
dit is overigens pas mijn eerste bericht op het forum.
heb lang geleden ooit dit account aangemaakt maar heb er tot mijn spijt niets mee gedaan
heb al wel veel gelezen en zal nou proberen ook wat actiever te zijn.

Je bedoelt 9 maanden geleden?
Das niet lang jonguh!!!

painkiller

Registered User

mooi plan al woon ik geheel in het uiterste zuiden :(

Dat maakt toch niks uit? Ik verwacht dat Polleke 45 ook mee doet en die komt uit maastricht. Misschien dat je samen met hem kan rijden? Daarbij ben ik ook niet te beroerd om een stukje te rijden mocht vervoer een probleem zijn.

Stienen heeft dynasty? Kom er toch al jaren, maar meer als een paar cakes heb ik er nooit gezien. Stienen voert inderdaad Bonfireworks, katan, Hardix, en dan nog een paar producten uit verschillende andere collecties.
Ik zou graag meedoen, maar ik weet nog niet of ik dit jaar uberhaupt vuurwerk ga kopen. Dat zal dan pas eind december beslist worden. Toch bedankt voor het prachtige initiatief.

Meestal een paar cake's inderdaad. Weet nog wel dat ze vorig jaar een mooie aktie hadden met de SS.
Dagelijks hier rond hangen en nog niet weten of je vuurwerk gaat kopen... Maak dat de kat wijs! :hehe!:

maartenvincent

Registered User

Ligt er aan of ik binnenkort een baan vind, zo niet dan komt er geen vuurwerk. Dat kan ik dan helaas niet betalen, in ieder geval niet in de hoeveelheden die ik zou willen.

painkiller

Registered User

Laten we hopen dan dat je flink kan inkopen aan het einde van het jaar.
Succes met solliciteren!

maartenvincent

Registered User

Ik zie dat ze ook de Steengoed lijn van Hardix gaan verkopen. Dat is heel goed nieuws, want daar zitten toppers tussen!

royke187

Registered User

ik zal eens tussen hun collectie kijken vind ik er wat moois dan doe ik mee normaal heb ik rond de 600 aan vuurwerk vind ik voldoende echter bestel ik dat in etappes zo rijk zijn wij ook niet gr

painkiller

Registered User

Klopt,
Half november komt de site pas volledig online. Ik heb ook afgesproken dan nog even contact te hebben.
Stienen heeft in ieder geval een korting toegezegd van 25% bij een besteding van 400,=. Zena heeft 20% toegezegd bij een "redelijke" bestelling.
Mijn voorstel is dat iedereen die graag mee wil bestellen voor eind november hier een lijst post met wat ze graag willen hebben (pm naar mij mag ook). Ik zal hier dan in de database een gezamenlijke lijst maken en daar mee gaan leuren.
Mijn voorkeur gaat uit naar Stienen omdat ik vooral nog op zoek ben naar een Bonfireworks dealer.

Pancake77

Registered User
Hmmzz €400 is €300 dus, zal eens kijken of ik hier aan mee ga doen.

Iig mooi dat Stienen ervoor openstaat korting te geven, top!

Bovenaan