painkiller
Registered User
Het is voor ons Limburgers al wat dunner gezaaid met goede winkels laat staan zaken die een leuke Freak actie hebben.
Nu is mijn idee om met de (paar) Limburgers die hier rond zwerven onze krachten te bundelen en op die manier een leuke korting af kunnen spreken.
Ik heb inmiddels al leuk contact gehad met Zena Roermond en met Stienen fireworks Sittard.
Zena Roermond voert natuurlijk alles van Zena en Stienen levert oa. Bonfireworks en de Dynasty collectie van Wolff.
Beide zaken zijn bereid hoge kortingen te geven bij afname van een grote bestelling. Dit kan bij het afnemen van kartons of speciale artikelen zelfs zeer hoog oplopen.
Heb je interesse om mee te bestellen laat het hier dan even weten.
Beide winkels is beloofd dat zij half november een idee krijgen van de grote van de bestelling.
Aanmeldingen tot nu toe:
Forumnaam: Painkiller
Voorkeur winkel: Stienen Sittard
Artikelen kartonkorting: Aftershock-Thunder/Thunderstruck, Wodka-blue, Gorgeous
Link verlanglijst: Merijn's lijst
Forumnaam: Kaboom05
Artikelen kartonkorting: Dutch-Thunder, Outblast, Delta-Devil
Forumnaam: Pancake77
Artikelen kartonkorting: Dutch-Thunder/Aftershock-Thunder, Wodka-blue, Gorgeous
Forumnaam: Tha_T
Artikelen kartonkorting:Wodka-blue, Gorgeous, Treasure-island
Forumnaam: Gizmo Razer
Forumnaam: Arezz
Forumnaam: Maartenvincent
We zijn eruit!
http://www.freakpyromaniacs.com/for...menkopen-actie-stienen-fireworks-sittard.html
Nu is mijn idee om met de (paar) Limburgers die hier rond zwerven onze krachten te bundelen en op die manier een leuke korting af kunnen spreken.
Ik heb inmiddels al leuk contact gehad met Zena Roermond en met Stienen fireworks Sittard.
Zena Roermond voert natuurlijk alles van Zena en Stienen levert oa. Bonfireworks en de Dynasty collectie van Wolff.
Beide zaken zijn bereid hoge kortingen te geven bij afname van een grote bestelling. Dit kan bij het afnemen van kartons of speciale artikelen zelfs zeer hoog oplopen.
Heb je interesse om mee te bestellen laat het hier dan even weten.
Beide winkels is beloofd dat zij half november een idee krijgen van de grote van de bestelling.
Aanmeldingen tot nu toe:
Forumnaam: Painkiller
Artikelen kartonkorting: Aftershock-Thunder/Thunderstruck, Wodka-blue, Gorgeous
Link verlanglijst: Merijn's lijst
Forumnaam: Kaboom05
Artikelen kartonkorting: Dutch-Thunder, Outblast, Delta-Devil
Forumnaam: Pancake77
Artikelen kartonkorting: Dutch-Thunder/Aftershock-Thunder, Wodka-blue, Gorgeous
Forumnaam: Tha_T
Artikelen kartonkorting:Wodka-blue, Gorgeous, Treasure-island
Forumnaam: Gizmo Razer
Forumnaam: Arezz
Forumnaam: Maartenvincent
We zijn eruit!
http://www.freakpyromaniacs.com/for...menkopen-actie-stienen-fireworks-sittard.html
Laatst bewerkt: