sahara thunder bonbridge

ddr

Registered User
ja , ik neem aan van wel ! Alleen is er nog weinig bekend over , de prijs is 170 euro ik dacht dat het een 150 shots is .hoor dat het de moeite waard is gr

blazuhhh

Registered User
Zou je misschien ook gelijk een foto van dit nieuwe blok en wat extra info van het blok willen plaatsen? Dat zou je post in ieder geval wel wat completer maken dan alleen de info dat je dit blok in je bezit hebt.

jaimy

Registered User
ik zou niet weten hoe ik een foto moet plaatsen. pas geleden ook al een tijd mee bezig geweest maar zonder resultaat

GR

Z@P

Registered User
Ga naar bijv www.imageshack.us upload je foto daar en plaats de link die je krijgt tussen deze image tags

jaimy

Registered User

Ik weet niet of het zo goed is maar anders moet je even zeggen hoe het plaatje erop moet.

Gr

o het is goed gegaan zie ik. Ach er stond aanrader op en die 170 euro maak ik me niet zo druk om.
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

Gr

Laatst bewerkt door een moderator:

Dcrack

Registered User
Overigens redelijk vreemd dat Alpeco nog geen demo heeft gegeven van hun nieuwe artikelen.
Aangezien het alweer bijna December is en de meeste mensen hun spul al hebben ingeslagen.
Normaal zou je zo'n demo eerder in September of uiterlijk Oktober verwachten:huh:

Maar ff ontopic dan maar.
Ik ben erg benieuwd naar dit blok en de andere blokken uit de "sahara" serie.
Had er toevallig net een topic over geopend in de alpeco sectie, toen had ik deze nog niet gezien:worried:

Son-T

Registered User
Alpeco geeft dit jaar geen demo omdat de spullen er laat zijn en ze geen zin hebben in een demo die het zelfde is als vorig jaar .Hoe zeer het hun ook spijt.

Bovenaan